2013!
Det här året kommer jag att försöka fylla bloggen med lite mer av det jag
brinner för - Photoshop och fotografering. Framförallt det förstnämnda, då ni under min
helt nya kategori "Photoshop Skolan" kommer att kunna hitta både enkla och lite svårare turorials som
förhoppningsvist kommer att hjälpa er lyckas med Photoshop. Annars skriver jag också om
kändisar, mode, musik, mina katter, tatueringar osv. Det jag känner för helt enkelt. Dock
så slänger jag inte in inlägg på löpande band dagligen. De kommer när jag har tid.
Glöm inte att kolla in mina designer på studio94.fanfusion.org.
Tack för besöket, vi hörs! // xoxo Zara


•••••

Mina GG bakgrunder!

Heyy! Har precis gjort två Gossip Girl bakgrunder i Photoshop som jag tänkte dela med mig av. Dock fungerar de la inte lika bra till alla datorer. Har gjort dem speciellt efter min laptop och måttet är 768x1366. Här nedan har jag bara lagt in miniatyrer. Klicka HÄR för att se dem i full storlek. (: xx Zara
 
 



Kommentarer
Postat av: Dea

Åh passar perfekt till min dator! Såg btw säsongsfinalen i GG. Omg jag dör va bra dom två sista avsnitten var. Älskar´t!

2013-01-05 @ 15:41:42
URL: http://deasfoton.blogg.se
Postat av: Dea

TAACK! :D

2013-01-11 @ 18:00:21
URL: http://deasfoton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback