2013!
Det här året kommer jag att försöka fylla bloggen med lite mer av det jag
brinner för - Photoshop och fotografering. Framförallt det förstnämnda, då ni under min
helt nya kategori "Photoshop Skolan" kommer att kunna hitta både enkla och lite svårare turorials som
förhoppningsvist kommer att hjälpa er lyckas med Photoshop. Annars skriver jag också om
kändisar, mode, musik, mina katter, tatueringar osv. Det jag känner för helt enkelt. Dock
så slänger jag inte in inlägg på löpande band dagligen. De kommer när jag har tid.
Glöm inte att kolla in mina designer på studio94.fanfusion.org.
Tack för besöket, vi hörs! // xoxo Zara


•••••

Bakgrunder x 4

Har suttit i två dagar och pysslat lite extra med bakgrunder i Photoshop. Gjorde nr 2,3 och 4 igår. Den första har jag suttit ett x antal timmar med idag. Kan ju säga att jag lade dit en HEL DEl detaljer. Blev iaf jättenöjd med resultatet och den första får nu pryda skrivbordet på min dator. Lägger bara upp miniatyrer just nu, full storlek kommer inom en snar framtid! :-) xx Zara
 



Kommentarer
Postat av: Andrea

Dör så fina bakgrunder. Du är så jävla duktig tjejen! Syrran hälsar att Niall bakgrunden blev sjukt fin. Hon kommer nog använda den på sin dator så fort dom riktiga storlekarna kommer upp (;
Hehe ska börja blogga mer, har faktiskt börjat med PS nu när jag har det igen på skoldatorn så kommer nog lägga upp lite då.
Kram! <3

2013-02-25 @ 19:02:18
URL: http://deasfoton.blogg.se
Postat av: Dea

Haha det var skönt att klippa bort det. Känns lite skumt att håret ligger på axlarna xD Fick faktiskt tunna ut håret en hel del så allting inte skulle stå rakt ut. Hehe skulle bli fyrkantig då. Så det skulle helt klart funka med tunnare hår (;
kram!

2013-02-26 @ 21:17:03
URL: http://deasfoton.blogg.se
Postat av: Andrea

Tjaa 😊 snacka på msn ikväll?

2013-03-01 @ 16:11:37
Postat av: Moa

Du är verkligen helt otroligt duktig!

2013-03-01 @ 22:22:11
URL: http://saom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback