2013!
Det här året kommer jag att försöka fylla bloggen med lite mer av det jag
brinner för - Photoshop och fotografering. Framförallt det förstnämnda, då ni under min
helt nya kategori "Photoshop Skolan" kommer att kunna hitta både enkla och lite svårare turorials som
förhoppningsvist kommer att hjälpa er lyckas med Photoshop. Annars skriver jag också om
kändisar, mode, musik, mina katter, tatueringar osv. Det jag känner för helt enkelt. Dock
så slänger jag inte in inlägg på löpande band dagligen. De kommer när jag har tid.
Glöm inte att kolla in mina designer på studio94.fanfusion.org.
Tack för besöket, vi hörs! // xoxo Zara


•••••

Irriterad och uttråkad..

Känner mig lite off och har rätt tråkigt, så här kommer något tidsdödande test jag hittade.

Namn: Zara
Ålder: 18
Födelseår: 1994
Ögonfärg: Ljusblå/grå
Hårfärg: Mörkblond (naturligt), mörkbrun (färgat)
Längd: ca 163
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Besviken
Favoritgodis: Choklad!
Kläder just nu: Vit topp, gråa mjukisar, vit bh. 
Musik just nu:
Avril Lavigne - I can do better
Vad sa du senast: God natt!
Sommarplaner: De gamla vanliga småresorna + något extra.
Fisk eller badkruka: Badkruka. Orka blöta ner sig.
Saft eller alkohol: Saft
Hur många kuddar sover du med: 4
Favoritväder: Soligt och varmt!
Spelar du nåt instrument: Neej
Morgon- eller nattmänniska: Natt
Sparare eller slösare: Båda.. men mest slösare
Bästa film: Finns många, men typ "The Roommate" kanske.
Tror på liv på andra planeter: Nej
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej
Har du några homosexuella vänner: Nej
Tror du på mirakel: Nej
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Typ, ja 
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Haha, neej
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 1-2 kanske.
Bio eller promenad: Promenad, tror jag.
Är du kittlig: Ibland
Snarkar du? Nej
Rädd för insekter? Gudja!
Äckligaste insekten: Harkrank..
Största svaghet: Kort stubin.
Det här är jag bra på: Kläder, smink, photoshop, skriva, engelska, teckna... osv
Bästa bok? Himlen börjar här
Om du fick välja en flera superkraft, vad skulle du välja? Styra vädret..
Vad vill du jobba som? Fotograf, journalist, författare
Chips, morötter eller godis? Chips
Pizza eller hamburgare? Hamburgare
Skriver du dagbok? Nej
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Åh tatueringar har jag ju redan gjort, och fler blir det. Vill ha på armarna också. Piercing däremot känns lite.. 2007?
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Har helst välstädat, men det blir stökigt rätt ofta.
Gungar du på stolen? Nej
Har du någonsin fått för dig att hoppa bungy-jump? Nån gång kanske.
Vilken hand håller du gaffeln i? Vänster
Är du rädd för blod? Nej
Saltar du på maten? Oftast, ja
Gillar du att sjunga? Neej
Anser du att du är stark? Ja
Brukar du sola? Ja!
Vad gör du om du får hicka? Inget. Får inte ens hicka så ofta.
Röker du? Nej
Snusar du? Nej
Använder du knark? Nej
Kaffe, te eller inget? Inget



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback