2013!
Det här året kommer jag att försöka fylla bloggen med lite mer av det jag
brinner för - Photoshop och fotografering. Framförallt det förstnämnda, då ni under min
helt nya kategori "Photoshop Skolan" kommer att kunna hitta både enkla och lite svårare turorials som
förhoppningsvist kommer att hjälpa er lyckas med Photoshop. Annars skriver jag också om
kändisar, mode, musik, mina katter, tatueringar osv. Det jag känner för helt enkelt. Dock
så slänger jag inte in inlägg på löpande band dagligen. De kommer när jag har tid.
Glöm inte att kolla in mina designer på studio94.fanfusion.org.
Tack för besöket, vi hörs! // xoxo Zara


•••••

Gossip Girl säsongsavslutning!

Hallå där! Ni missade väl inte säsongsavslutningen av Gossip Girl igår? Satt på nålar genom i princip hela avsnittet, eftersom jag visste att säsongsavslutningarna alltid slutar lika spännande. Älskade att se Blair & Dan ihop, men efter att ha fått upplevt det känns det ändå som det är Blair+Chuck och Dan+Serena som alltid har passat bäst. Helt förvirrande det här med Bart Bass måste jag tillägga. Och är det bara jag som tycker Lola är extremt falsk? Stör mig på henne. Iaf, lite kul att Cobra Starship's sångare Gabe Saporta dök upp i rollen som Zeke alldeles i slutet. Hoppas vi får se mer av honom.
 
Idag har jag haft en sista körlektion innan de har stängt i ett par veckor. Nästa lektion är halkkörning den 7 Augusti. Imorgon drar vi förresten iväg till Gränna. Hoppas på bra väder. Bästa sommaren på länge, eller hur?...
 
xoxo Zara



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback