2013!
Det här året kommer jag att försöka fylla bloggen med lite mer av det jag
brinner för - Photoshop och fotografering. Framförallt det förstnämnda, då ni under min
helt nya kategori "Photoshop Skolan" kommer att kunna hitta både enkla och lite svårare turorials som
förhoppningsvist kommer att hjälpa er lyckas med Photoshop. Annars skriver jag också om
kändisar, mode, musik, mina katter, tatueringar osv. Det jag känner för helt enkelt. Dock
så slänger jag inte in inlägg på löpande band dagligen. De kommer när jag har tid.
Glöm inte att kolla in mina designer på studio94.fanfusion.org.
Tack för besöket, vi hörs! // xoxo Zara


•••••

Jag älskar mitt bloggarkiv

Satt precis och kollade genom en massa gamla blogginlägg.. typ de från 2010, då jag startade bloggen. Skrattretande! Liksom.. oj vilken attityd man kan ha. Värsta "queen coming thruu". Hoppas ni håller med mig om att jag faktiskt mognat en hel del på den fronten under det senaste året.

För det andra så kan jag inte fatta att jag ens vågade lägga in alla svinfula avatars etc jag gjorde innan jag verkligen lärt mig photoshop ordentligt. Snackar alltså fortfarande om år 2010. Haha, sweet 16...

041





Kommentarer
Postat av: Dea

Haha vad snackar du om? Fula avatars har väll aldrig existerat? (;

Jaa jag vet xD Ska blogga mer men har absolut ingenting o skiva. Helt knäppt.

Hare gött!

2012-01-30 @ 19:35:40
URL: http://deasfoton.blogg.se/
Postat av: dea

ah det e den.Det e slutet som gör att man blir jäkligt påverkad av filmen. Stackars Adam.....

BTW, för att vara irriterande petnoga bara, det är ett badrum dom sitter i. haha

juste, planerar lite att åka till örebro i sommar :)

kram <3

2012-01-30 @ 22:36:03
URL: http://deasfoton.blogg.se/
Postat av: dea

sommarlovet nån gång :D

2012-01-31 @ 08:10:43
URL: http://deasfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback