2013!
Det här året kommer jag att försöka fylla bloggen med lite mer av det jag
brinner för - Photoshop och fotografering. Framförallt det förstnämnda, då ni under min
helt nya kategori "Photoshop Skolan" kommer att kunna hitta både enkla och lite svårare turorials som
förhoppningsvist kommer att hjälpa er lyckas med Photoshop. Annars skriver jag också om
kändisar, mode, musik, mina katter, tatueringar osv. Det jag känner för helt enkelt. Dock
så slänger jag inte in inlägg på löpande band dagligen. De kommer när jag har tid.
Glöm inte att kolla in mina designer på studio94.fanfusion.org.
Tack för besöket, vi hörs! // xoxo Zara


•••••

Oaktiv

Tjaa!
Har vart lite oaktiv senaste tiden, men har verkligen inte haft någon lust att blogga. Hinner bara inte ibland. Meen, snart kommer bloggen bli betydligt mysigare och nypimpad (hoppas du läste ordet rätt) med en snygg juldesign! Tänkte något i stil med juldesignen jag hade på min gamla hemsida förra året.

Sen så ska jag också försöka börja uppdatera lite oftare. Kanske lägga in lite bilder (som jag sa för typ hundra år sedan att jag skulle göra). Tänkte lägga in en profilbild på mig själv efter den 12 December då jag ska till frisören och förnya mig lite. :)

Och förresten.. håll tummarna med mig att det inte kommer någon snö alls den här vintern! Haha, I wish.
xoxo




Kommentarer
Postat av: Dea

Haha jag vet. Skickade typ 2 kommentarer som inte kom fram och när jag skickade en tredje så kom alla samtidigt. Skumt.

Ser fram emot juldesignen! Om du skulle bli uttråkad så behöver min blogg "pimpas" om (; haha Kram < 3

2011-11-28 @ 20:27:08
URL: http://deasfoton.blogg.se/
Postat av: Dea

Haha du e bäst (:

2011-11-28 @ 22:55:33
URL: http://deasfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback