2013!
Det här året kommer jag att försöka fylla bloggen med lite mer av det jag
brinner för - Photoshop och fotografering. Framförallt det förstnämnda, då ni under min
helt nya kategori "Photoshop Skolan" kommer att kunna hitta både enkla och lite svårare turorials som
förhoppningsvist kommer att hjälpa er lyckas med Photoshop. Annars skriver jag också om
kändisar, mode, musik, mina katter, tatueringar osv. Det jag känner för helt enkelt. Dock
så slänger jag inte in inlägg på löpande band dagligen. De kommer när jag har tid.
Glöm inte att kolla in mina designer på studio94.fanfusion.org.
Tack för besöket, vi hörs! // xoxo Zara


•••••

Vill ha!

Har blivit lite (underdrift) sugen på att gadda mig igen. Innan jag gjorde den första hade man ju hört många andra säga att de fick mersmak för det efter sina första, och wow - det är verkligen så. Får se till att det inte går överstyr bara.

Men de två tatueringar jag är sugen på är av det diskreta slaget. Tror jag har ugnefär samma smak som Avril Lavigne (som har en massa småtatueringar lite här och där) på den punkten.


Det jag verkligen är helt säker på att jag vill ha är något kinesiskt tecken i nacken. Perfekt ställe för att kunna dölja med håret när det behövs. Tatueraren rekommenderade också nacken som ett smart val (ont kommer det göra dock). Bilden här över betyder "respekt", vilket jag tycker det är brist på vad det gäller vissa personer.


Nu till den hårda verkligheten om varför jag dumpade idén om rosen på handleden jag var så inställd på - man får helt enkelt inga jobb med stora tatueringar som inte kan döljas. Dock har jag varit för inställd på handleden i 4 år nu, så jag kan verkligen inte lägga det helt åt sidan. Så varför inte en stjärna a´la Lindsay Lohan, som lätt kan döljas med armband, klocka och till och med smink.



Kommentarer
Postat av: Dea

Åh kinesiskt är så fint! Har tänkt att tatuera in min syrras namn på något bra ställe. Vart vet jag inte och det är nog en grej som ligger några år i framtiden

2011-05-24 @ 08:38:47
URL: http://deasfoton.blogg.se/
Postat av: demiselly

Vill du göra en heder/design till mig?

2011-05-24 @ 11:00:14
URL: http://demiselly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback