2013!
Det här året kommer jag att försöka fylla bloggen med lite mer av det jag
brinner för - Photoshop och fotografering. Framförallt det förstnämnda, då ni under min
helt nya kategori "Photoshop Skolan" kommer att kunna hitta både enkla och lite svårare turorials som
förhoppningsvist kommer att hjälpa er lyckas med Photoshop. Annars skriver jag också om
kändisar, mode, musik, mina katter, tatueringar osv. Det jag känner för helt enkelt. Dock
så slänger jag inte in inlägg på löpande band dagligen. De kommer när jag har tid.
Glöm inte att kolla in mina designer på studio94.fanfusion.org.
Tack för besöket, vi hörs! // xoxo Zara


•••••

Dåligt med uppdateringar

Lite med uppdateringar senaste dagarna, som ni ser. Men jag har mått lite till och från och varit sängliggandes lite då och då. Har eventuellt upptäckt en astma som inte har med mina "sommar-allergier" att göra så det har varit rätt jobbigt med det då jag måste ha medicin till hands för de mest löjliga små ansträngningarna.

Iaf så kom min "Goodbye Lullaby" idag. Älskar både låtarna och designen på albumet. Är nu nöjd över att ha fyra plattor med min favorit-sångerska i CD-hyllan.

Och nu klickade jag på den förbannade enter-knappen för 189653 gången. Vet inte vad som är fel men den fastnar liksom nedtryckt hela tiden så skrivrutan blir bara längre och längre tills jag lyckats peta upp den. Lol, så går det när man aldrig köper nytt tangentbord. Får använda den andra entern så länge.

Har lyckats få besök av lite design-intresserade bloggare, vilket alltid är kul. Har ingen öppen beställning men jag har fixat ihop en design till http://shakiralove.blogg.se och har nu en annan förfrågan på gång, så jag tar inte emot några andra beställningar just nu. Måste hinna förnya min egen snart också.




Kommentarer
Postat av: Dea

Jag vet att du inte tog emot nån beställning och du behöver inte alls skynda dej. Är så otroligt trött på min design, den blir aldrig bra! Vill du rädda mej? Som sagt, gör det du ska göra först. Du behöver inte skynda.

Kram kram <3

2011-03-05 @ 10:32:21
URL: http://ooopss.blogg.se/
Postat av: Tilda o therese

SV; Åh, :) Ska maila på direkten. Vad kan du göra för något då ? Kram.

2011-03-05 @ 11:53:57
URL: http://fameiseverything.blogg.se/
Postat av: Therese

Hej, ;) Vi har skickat mail nu, om design. Hör av dig om du undrar över nåt mer oså. Kram.

2011-03-05 @ 13:33:51
URL: http://theresetornkvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej igen :) du sa att du kunde hjälpa oss med designen sen när du var klar med dena andra beställninegn va? :) för våran blir verkligen aldrig bra oc h den ser förjävlig ut och din design e så fin :) bara de att det hände ju en sak med våran förra design vi hade en jätte fin med allt raderades i kodmallen så allt försvann och nu har vi en design vi itne alls e nöjd med, så det skulle vra hur gulligt som hälst om du ville hjälpa oss sen, du får ju såklart länkningar som jag sa innan kram kram /justindrewbieberswe

2011-03-06 @ 19:43:25
URL: http://justindrewbieberswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback