2013!
Det här året kommer jag att försöka fylla bloggen med lite mer av det jag
brinner för - Photoshop och fotografering. Framförallt det förstnämnda, då ni under min
helt nya kategori "Photoshop Skolan" kommer att kunna hitta både enkla och lite svårare turorials som
förhoppningsvist kommer att hjälpa er lyckas med Photoshop. Annars skriver jag också om
kändisar, mode, musik, mina katter, tatueringar osv. Det jag känner för helt enkelt. Dock
så slänger jag inte in inlägg på löpande band dagligen. De kommer när jag har tid.
Glöm inte att kolla in mina designer på studio94.fanfusion.org.
Tack för besöket, vi hörs! // xoxo Zara


•••••

Avril samlingen kändes inte komplett utan...

...Deluxe versionen av Goodbye Lullaby.
Hade egentligen inte tänkt köpa den utökade versionen eftersom jag redan har den vanliga, men som vanligt så kunde jag inte låta bli. Klickade hem den i Söndags (fatta att de kom redan idag! cdon.com är bäst), och passade då även på att beställa Deluxe edition av Britney Spear's Femme Fatale i mjukpack. Fick med ett doftprov på hennes senaste parfym, wow, måste införskaffa den.




Min Avril Lavigne samling (:



N
u ska jag gå och kolla in den medföljande DVD'n från Avril's deluxe platta. Cya!



Kommentarer
Postat av: Dea

Har ingenting att skriva om, bloggen är ju supertråkig :/ Noll inspiration

2011-06-15 @ 16:37:47
URL: http://deasfoton.blogg.se/
Postat av: Toppmenty

Köpte den nya deluxe skivan när den släpptes C:

DVDn är bra XD

Min Avril samling är nästan likadan.. fast jag har lite bilder och affischer på henne (:

Ska på hennes turné :D

2011-06-25 @ 12:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback