2013!
Det här året kommer jag att försöka fylla bloggen med lite mer av det jag
brinner för - Photoshop och fotografering. Framförallt det förstnämnda, då ni under min
helt nya kategori "Photoshop Skolan" kommer att kunna hitta både enkla och lite svårare turorials som
förhoppningsvist kommer att hjälpa er lyckas med Photoshop. Annars skriver jag också om
kändisar, mode, musik, mina katter, tatueringar osv. Det jag känner för helt enkelt. Dock
så slänger jag inte in inlägg på löpande band dagligen. De kommer när jag har tid.
Glöm inte att kolla in mina designer på studio94.fanfusion.org.
Tack för besöket, vi hörs! // xoxo Zara


•••••

fler avatars än jag orkade räkna

Tog mig tid för att ladda upp de här till slut. Börjar med att göra lite reklam i bloggen, och laddar lite senare upp dem i galleriet. Iaf, den här gången har jag delat in dem i teman istället för person till person. Drygt 95% av högen är med GG, men jag har slängt in ett par andra lite här och där. Ifall någon skulle vilja använda dem är det helt Ok men jag vill såklart ha lite cred för det. Hoppas det gillas. xx


♥ soft contrast ♥
kommentar: De här bilderna gjorde jag med, som namnet lyder, en lite mjukare kontrast. Till exempel, de ursprungligen svarta områdena är i dessa bilder mer åt det gråa hållet. Bör nog sparas som gif i photoshop för bäst kvalité vid användning.
 
   
   
   
   
   
   
   



♥ everything comes naturally ♥
kommentar: Färgstarkt och kreativt. De här ikonerna tar lite mer tid och energi än de "vanligare". Men jag älskar att arbeta med färgglada landskap i bakgrunden.

   
   



♥ smooth'n'blue ♥
kommentar: Om folk inte redan har gissat det så älskar jag mina blå effekter. Så What The Hell, varför inte göra en egen kategori för dessa underbart colorerade avatars då? Enjoy!

   
   
   
   
   
   



♥ the lively ♥
kommentar: En liiten kategori med tre avatars som jag verkligen tyckte om att göra.

  



♥ pink spot ♥
kommetar: Ett par enkla men härliga avatars med mina egna utvalda favoriter. Att spara de här som gif i photoshop (om sidan du ska ladda upp dem på inte tillåter png) är i princip ett måste. Spara dem i jpeg från budgetprogram så blir det rosa ljuset bara en död prick.

   
   
  
   
   



♥ got what it takes? ♥
kommentar: Några Hellcats avatars som jag inte orkade placera var och en i olika kategorier, så de fick en egen. Med Alyson Michalka och Ashley Tisdale!

   
   





Kommentarer
Postat av: Dea

Riktigt snygga. Gillar pink spot (;

2011-01-19 @ 12:33:50
URL: http://ooopss.blogg.se/
Postat av: Anonym

snodde ett par av blake lively,, credar såklart vid användning ;)

2011-02-11 @ 18:40:03
Postat av: E

Älskar! Gör några med Twilight gänget? :))

2011-02-15 @ 11:37:05
URL: http://brighteclipse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback