2013!
Det här året kommer jag att försöka fylla bloggen med lite mer av det jag
brinner för - Photoshop och fotografering. Framförallt det förstnämnda, då ni under min
helt nya kategori "Photoshop Skolan" kommer att kunna hitta både enkla och lite svårare turorials som
förhoppningsvist kommer att hjälpa er lyckas med Photoshop. Annars skriver jag också om
kändisar, mode, musik, mina katter, tatueringar osv. Det jag känner för helt enkelt. Dock
så slänger jag inte in inlägg på löpande band dagligen. De kommer när jag har tid.
Glöm inte att kolla in mina designer på studio94.fanfusion.org.
Tack för besöket, vi hörs! // xoxo Zara


•••••

Hellcats till Kanal 5

Nog för att jag redan följer CW's Hellcats via nätet, men goda nyheter är det ju såklart ändå att serien kommer till Svensk tv i vår. Naturligtvis på Kanal 5. För er som inte sett det; Ingenting i hela världen slår Gossip Girl, men Hellcats är till 100% en toppenbra serie som är värd att följa. Jag kommer antagligen bänka mig framför teven även om jag redan sett avsnitten. Så glöm inte att hålla utkik!



Kommentarer
Postat av: Dea

Åh gu va kul! Måste börja se den (:

2011-01-26 @ 15:49:59
URL: http://ooopss.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har sätt varenda avsnitt som finns förutom 12:an :P

2011-01-26 @ 19:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback