2013!
Det här året kommer jag att försöka fylla bloggen med lite mer av det jag
brinner för - Photoshop och fotografering. Framförallt det förstnämnda, då ni under min
helt nya kategori "Photoshop Skolan" kommer att kunna hitta både enkla och lite svårare turorials som
förhoppningsvist kommer att hjälpa er lyckas med Photoshop. Annars skriver jag också om
kändisar, mode, musik, mina katter, tatueringar osv. Det jag känner för helt enkelt. Dock
så slänger jag inte in inlägg på löpande band dagligen. De kommer när jag har tid.
Glöm inte att kolla in mina designer på studio94.fanfusion.org.
Tack för besöket, vi hörs! // xoxo Zara


•••••

Gjorde min egen lugg.

Blev plötsligt väldigt sugen på att testa lugg. Inte så sugen att jag kommer vilja ha det varenda dag, så jag fixade en lösning och gjorde min egen lugg idag. Tog gammalt löshår som jag inte längre använder, klippte och sydde ihop två dubbla för att få luggen tjockare. Blev riktigt bra och har nu gått runt med den hela dagen. Slänger in två osminkade bilder på hur det ser ut. Personligen tycker jag att lugg alltid är snyggast ihop med uppsatt hår.




Kommentarer
Postat av: Dea

OMG va fin du blev/är! Hade lugg en stund men jag hade OCKSÅ en virvel så jag fick alltid brottas med den varje dag.

2011-04-13 @ 08:35:38
URL: http://deasfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback