2013!
Det här året kommer jag att försöka fylla bloggen med lite mer av det jag
brinner för - Photoshop och fotografering. Framförallt det förstnämnda, då ni under min
helt nya kategori "Photoshop Skolan" kommer att kunna hitta både enkla och lite svårare turorials som
förhoppningsvist kommer att hjälpa er lyckas med Photoshop. Annars skriver jag också om
kändisar, mode, musik, mina katter, tatueringar osv. Det jag känner för helt enkelt. Dock
så slänger jag inte in inlägg på löpande band dagligen. De kommer när jag har tid.
Glöm inte att kolla in mina designer på studio94.fanfusion.org.
Tack för besöket, vi hörs! // xoxo Zara


•••••

88 nya avatars!

Helt nya avatars! Slopade min vanliga färgsprakande och blåtonade grej den här gången för att satsa lite mer på varmare toner nu när December närmar sig. De som är taggade med zrgraphics exclusive är då de avatars som bara är till för mig själv. De andra får ni gärna använda, men jag vill såklart ha lite cred för det. Hoppas de gillas! 


♥ Ashley Tisdale {31}










♥ Avril Lavigne {12}







♥ Cobra Starship {6}





♥ Ashlee Simpson {4}





♥ Miley Cyrus {10}







♥ Blake Lively {4}





♥ Taylor Momsen {4}





♥ Ke$ha {8}







♥ Lindsay Lohan {9}



Lindsay Lohan avatarerna är nya och förbättrade. Har gjort en uppsättning tidigare med just de här bilderna men tyckte de blev bättre nu. Dessutom har jag inte taggat dom den här gången!



Kommentarer
Postat av: Dea

Jättefina tjejen! Tycker extra mycket om ashleyavatarerna högst upp (;

2010-11-11 @ 15:19:43
URL: http://ooopss.blogg.se/
Postat av: Också ett Ashley fan

Snor ett par Ashley ikoner om det är OK? :) Skriver att du gjort dom såklart.

2011-01-04 @ 16:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback