2013!
Det här året kommer jag att försöka fylla bloggen med lite mer av det jag
brinner för - Photoshop och fotografering. Framförallt det förstnämnda, då ni under min
helt nya kategori "Photoshop Skolan" kommer att kunna hitta både enkla och lite svårare turorials som
förhoppningsvist kommer att hjälpa er lyckas med Photoshop. Annars skriver jag också om
kändisar, mode, musik, mina katter, tatueringar osv. Det jag känner för helt enkelt. Dock
så slänger jag inte in inlägg på löpande band dagligen. De kommer när jag har tid.
Glöm inte att kolla in mina designer på studio94.fanfusion.org.
Tack för besöket, vi hörs! // xoxo Zara


•••••

Utmaningen - De 10 snyggaste kändisarna

Ny utmaning igen. Denna gång var det min idé, som då gick ut på att lista de 5 snyggaste kändiskillarna vi helst skulle dejta, och de 5 vackraste tjejerna vi skulle döda för att få byta utseende med.
Så här ser alltså min lista ut.



KILLARNA




Nummer # 1 - Penn Badgley
Haha jag tänker fatta mig kort. Ü-B-E-R-S-N-Y-G-G!!




Nummer # 2 - Gabe Saporta
Cobra Starship är högt ärade med denna snygga sångare. Även rösten är lika snygg som utseendet.




Nummer # 3 - Chace Crawford
Nog vet skådisen själv om att han är hetare än eld. Dock var hans uttalande "Många tjejer kollar på Gossip Girl bara för att jag är snygg" inte så populärt. Haha, skön kommentar om ni frågar mig.




Nummer # 4 - David Henrie
Har faktiskt inte sett honom så mycket, annat än i Magi på Waverly (stavning?) Place. Haha nej jag nördar inte det programmet, men vem kan låta bli att lägga ögonen över denna hottie?




Nummer # 5 - Paul Wesley
Först störde jag mig bara på honom för att han var en sån Robert Pattinson wannabe. Nu tycker jag han är snyggare än "orginalet". Sorry RPattz, men du är alldeles för ovårdad.





• • • • • 





TJEJERNA



Nummer # 1 - Ashley Tisdale
Ja Ashley, du har all rätt att se nöjd ut. Dina föräldrar tycks inte ha gjort någonting fel.




Nummer # 2 - Hilary Duff
Hilary är en av de få kändisar som är lika vackra med som utan smink.




Nummer # 3 - Leighton Meester
Gossip Girl stjärnan hade kunnat hamna högre upp med tanke på hur sanslöst bra hon ser ut. Dock ser de båda ovanstående mycket bättre ut även utan smink, vilket Leighton inte riktigt gör.




Nummer # 4 - Pixie Lott
Enda personen på listan som jag faktiskt inte är något fan av. Men jag skulle inte tacka nej till hennes utseende.




Nummer # 5 - Jessica Szohr
Jag tycker faktiskt att tjejen med den mer nördiga GG rollen är vackrare än eftertraktade Serena (Blake Lively).



Kommentarer
Postat av: DEA

Ganska lika faktiskt (:

Men vem i hela friden är Pixie Lott? HAHA

2010-05-14 @ 00:25:31
URL: http://ooopss.blogg.se/
Postat av: Zara

shit har du ALDRIG hört talas om henne? o: du måste ju ha hört hennes låt "Mama Do" :b

2010-05-14 @ 00:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback