2013!
Det här året kommer jag att försöka fylla bloggen med lite mer av det jag
brinner för - Photoshop och fotografering. Framförallt det förstnämnda, då ni under min
helt nya kategori "Photoshop Skolan" kommer att kunna hitta både enkla och lite svårare turorials som
förhoppningsvist kommer att hjälpa er lyckas med Photoshop. Annars skriver jag också om
kändisar, mode, musik, mina katter, tatueringar osv. Det jag känner för helt enkelt. Dock
så slänger jag inte in inlägg på löpande band dagligen. De kommer när jag har tid.
Glöm inte att kolla in mina designer på studio94.fanfusion.org.
Tack för besöket, vi hörs! // xoxo Zara


•••••

Ny utmaning - De 5 bästa butikerna

Dea fick idén för denna utmaning - lista över de fem bästa affärerna. Gäller både nätshopping och de butiker vi slinker in i på gallerian. Här kommer min lista.


1. Nelly.Com
- Har verkligen allt, och jag överdriver inte ens.
2. Gina Tricot
- Haha känns så otroligt lamt, med tanke på att alla handlar där. Men jag måste säg att även jag fallit dit och är hopplöst förälskad i denna affär.
3. Cubus
- Letar man efter jeans, treggins eller snygga toppar ska man alltid kolla med Cubus först.
4. BikBok
- Hoodies och snygga mjukisbyxor i mängder! Jag kan inte låta bli att bara älska denna affär. De är dessutom en av de få "standard-butiker" som får in lite unikare plagg.
5. ONLY
- Har jättesöta klänningar och übersnygga kavajer/små jackor att ha till. Har även investerat ett antal trendiga toppar och snygga skjortor därifrån.



Kommentarer
Postat av: dea

Vi hade nästan samma affärer förutom en eller två (:

2010-05-08 @ 00:21:14
URL: http://ooopss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback