2013!
Det här året kommer jag att försöka fylla bloggen med lite mer av det jag
brinner för - Photoshop och fotografering. Framförallt det förstnämnda, då ni under min
helt nya kategori "Photoshop Skolan" kommer att kunna hitta både enkla och lite svårare turorials som
förhoppningsvist kommer att hjälpa er lyckas med Photoshop. Annars skriver jag också om
kändisar, mode, musik, mina katter, tatueringar osv. Det jag känner för helt enkelt. Dock
så slänger jag inte in inlägg på löpande band dagligen. De kommer när jag har tid.
Glöm inte att kolla in mina designer på studio94.fanfusion.org.
Tack för besöket, vi hörs! // xoxo Zara


•••••

Ny utmaning - 10 topp bästa låtarna just nu

Ännu en utmaning. Dea's idé den här gången. Som rubriken lyder så gick det ut på att vi skulle ranka de tio bästa låtarna just nu. Det var otroligt svårt att bara välja tio stycken - ännu svårare att sedan ranka dem. Men så här blev det.


1. Fold your hands child - Cobra Starship
2. You're not in on the joke - Cobra Starship
3. Whatcha say - Jason Derulo
4. What If - Ashley Tisdale
5. Get over it - Avril Lavigne
6. Alive - Leona Lewis
7. Butterscotch - Ke$ha
8. Heart fall out - Ke$ha
9. Acting out - Ashley Tisdale
10. Mockingbird - Eminem


Egentligen hade jag kunnat fylla ut hela listan med bara Cobra Starship, men jag valde att variera mig lite för att göra det lite intressantare.



Kommentarer
Postat av: Dea

Vi har ganska lika musiksmak förutom att jag aldrig fastnat för eminem xD

Ashley e bra och kesha även om jag inte hade henne på listan. ACDC är favvisarna xD

KRAM PÅ DEJ

2010-04-26 @ 21:28:37
URL: http://ooopss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback