2013!
Det här året kommer jag att försöka fylla bloggen med lite mer av det jag
brinner för - Photoshop och fotografering. Framförallt det förstnämnda, då ni under min
helt nya kategori "Photoshop Skolan" kommer att kunna hitta både enkla och lite svårare turorials som
förhoppningsvist kommer att hjälpa er lyckas med Photoshop. Annars skriver jag också om
kändisar, mode, musik, mina katter, tatueringar osv. Det jag känner för helt enkelt. Dock
så slänger jag inte in inlägg på löpande band dagligen. De kommer när jag har tid.
Glöm inte att kolla in mina designer på studio94.fanfusion.org.
Tack för besöket, vi hörs! // xoxo Zara


•••••

Galet fan

Galet fan som jag är så är det klart att jag äger en del prylar. Min käraste ägodel är t-shirten jag köpe på Kelly Clarkson konserten 2008, men här kommer lite bilder på andra prycklar.



Affischerna som medföljde mitt special edition exemplar av Ashley Tisdale's "Guilty pleasure".





Några av mina allra bästa posters.





Min älskade kalender.






Kommentarer
Postat av: DEA

Har också måånga affisher på twilight. 37 tror jag xD

Har dom där GG affisherna också och den på robert och kristen.

KRAM PÅ DEJ!

2010-04-12 @ 16:07:08
URL: http://ooopss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback