2013!
Det här året kommer jag att försöka fylla bloggen med lite mer av det jag
brinner för - Photoshop och fotografering. Framförallt det förstnämnda, då ni under min
helt nya kategori "Photoshop Skolan" kommer att kunna hitta både enkla och lite svårare turorials som
förhoppningsvist kommer att hjälpa er lyckas med Photoshop. Annars skriver jag också om
kändisar, mode, musik, mina katter, tatueringar osv. Det jag känner för helt enkelt. Dock
så slänger jag inte in inlägg på löpande band dagligen. De kommer när jag har tid.
Glöm inte att kolla in mina designer på studio94.fanfusion.org.
Tack för besöket, vi hörs! // xoxo Zara


•••••

Även de allra rikaste återanvänder

Ashley Tisdale är namnet på tjejen med en av de största garderober jag någonsin skådat. Visserligen har hon helt nya kläder 90% av alla dagar. Men även de med feta plånböcker kan återanvända någon gång ibland. Det gäller sällan kläder, däremot är skor lite vanligare.




De skyhöga beige pumpsen från märket louboutin har ett garanterat övertag i hennes garerob. Och inte kan jag klandra henne för det. Personligen skulle jag kunna mörda någon för att få lägga vantarna på dessa skor.




Här dyker den röda sulan upp igen. Vilken bara betyder en sak - Ashley har fastnat för ännu ett par av louboutins makalösa skor. Ni kan ju gissa hur långt jag skulle gå för dessa om jag säger att jag gillar de här ännu mer än de förra. Ashley gillade dem i alla fall så mycket att hon till och med kunde tänka sig att bära dem på Sephora Beauty Insider Event.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback