2013!
Det här året kommer jag att försöka fylla bloggen med lite mer av det jag
brinner för - Photoshop och fotografering. Framförallt det förstnämnda, då ni under min
helt nya kategori "Photoshop Skolan" kommer att kunna hitta både enkla och lite svårare turorials som
förhoppningsvist kommer att hjälpa er lyckas med Photoshop. Annars skriver jag också om
kändisar, mode, musik, mina katter, tatueringar osv. Det jag känner för helt enkelt. Dock
så slänger jag inte in inlägg på löpande band dagligen. De kommer när jag har tid.
Glöm inte att kolla in mina designer på studio94.fanfusion.org.
Tack för besöket, vi hörs! // xoxo Zara


•••••

Ny design + nya planer för bloggen

Tja!
Tänkte försöka göra bloggen lite mer levande och intressant genom att ändra lite på dess innehåll.
Har funderat ett tag på att lägga in lite lektioner i photoshop och tänker nu börja fullfölja den idén. Lektionerna kommer att innehålla både bildredigering och tips hur man gör avatars/blends etc på bästa sätt.
Har inte bestämt när jag ska lägga in första lektionen eller vad den kommer att handla om, men jag ska ta tag i det så fort jag kan.

För att ägna några rader åt nya designen så är temat denna gång Avril Lavigne + lite färggladare och piggare än min föregående. Kommer också börja lägga in print screens av alla mina föregående designer i min sidebar.
Mkt nytt på g alltså. Vi ses!




Kommentarer
Postat av: Dea

Älskar´t!

2012-02-18 @ 09:27:28
URL: http://deasfoton.blogg.se/
Postat av: dea

Haha ja, nåt strul.. :D

2012-02-19 @ 21:45:23
URL: http://deasfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback