2013!
Det här året kommer jag att försöka fylla bloggen med lite mer av det jag
brinner för - Photoshop och fotografering. Framförallt det förstnämnda, då ni under min
helt nya kategori "Photoshop Skolan" kommer att kunna hitta både enkla och lite svårare turorials som
förhoppningsvist kommer att hjälpa er lyckas med Photoshop. Annars skriver jag också om
kändisar, mode, musik, mina katter, tatueringar osv. Det jag känner för helt enkelt. Dock
så slänger jag inte in inlägg på löpande band dagligen. De kommer när jag har tid.
Glöm inte att kolla in mina designer på studio94.fanfusion.org.
Tack för besöket, vi hörs! // xoxo Zara


•••••

Haka på vårtrenderna

Har inte modebloggat på väldigt länge nu, så jag kände helt plötsligt för att kasta in ett inlägg. Det kommer alltid nya trender inför vårsäsongen, här kommer mina två favoriter för nu.


DETALJERADE/UTMÄRKANDE SKOR - som Ashley Tisdale
Hur skönt är det inte att bara dra på sig ett par ordinary tygskor, enkla ballerinas eller flip-flops när värmen kommer? Jo, det känner vi alla till. Men det finns bekväma skor som har det lilla extra.
Bild 01: Blev helt galet kär i de här nitbeklädda skorna. Vi har alla sett nitprydda pumps, men något som liknar de här har jag nog aldrig tidigare sett. Vill ha!
Bild 02: Några andra skor jag gärna skulle ha i min garderob är de här supersöta Chanel ballerinorna. Inte världens flashigaste sko i sig, men det stora märket frampå gör hela skorn helt underbar.
Bild 03: Gud vad tjatig jag är! Mina är i samma färg som på bilden, men den verkar inte finnas att få tag på just nu. Märket är iaf Minnetonka och du hittar dem här i svart, och här i en typ ljusbeige färg.
Bild 04: Åh, har nog aldrig sett ett par snyggare boots. Mörkbrunt är så mycket snyggare än svart, och med de ljusbruna detaljerna runt om blir de helt perfekta att bära ihop med ett par solbrända ben och enkla jeansshorts.


RUTIG SKJORTA + TIGHTS - som Lindsay Lohan
Skjorta och jeans i all ära, men för att vara ärlig - hur sköna är ett par jeans när hettan lägger sig? Ett par klassiska svarta tights (långa eller trekvarts) och en snygg rutig skjorta är en av mina absoluta favoritkombinationer. Kom ihåg att skjortan måste täcka rumpan. Har sett många personer som använder tights som byxor (haha, nu låter jag som 'Blair Waldorf'), men de är faktiskt aldrig snyggt att se bakdelen på någon som bär ett par helt vanliga tights. LÄR ER DET!
Bild 01: Den här skjortan är nog min favorit. Har själv skjortor i en rad olika färger, men ännu ingen svart/vit-rutig. Dags att införskaffa. Dessutom kombinerade hon det perfekt med ett par medellånga tights och ballerinas.
Bild 02: Buisness-ready i snyggt knäppt skjorta, tights och högklackat i form av pumps. Kanske inte syns på den här lilla bilden, men på halsbanden står det "Lindsay". Tycker det är hur fräckt som helst med namn på halsband.
Bild 03: Den här röda varianten är riktigt snygg! Tycker också om att hon här valde ett vitt linne under istället för svart igen. Hon valde också ett par tuffa boots till tightsen den här gången. Lindsay lyckades, men man får vara försiktig med att inte bära för stora/klumpiga skor till ett par smala tights.
Bild 04: Blåvit skjorta kombinerat med tightsen och to-die-for skorna. Det enda felet jag kan påpeka är den hemska hårfärgen. Platinablond har aldrig varit inne och kommer aldrig att bli det. De enda som säger det är blondinerna själva. Och vi vet ju att dom inte är något att lyssna på. Vill du bli blond? Satsa hellre på de naturligt blonda nyanserna hon har i de tre övriga bilderna. 



Kommentarer
Postat av: Dea

Exakt (;

2011-04-15 @ 08:22:08
URL: http://deasfoton.blogg.se/
Postat av: Dea

Har alltid varit galen i skjortor, brukar dock inte kombinera dom till tights. Tror inte dom är tillräckligt långa för det.

Älskar Tisdale's sista outfit (y'

2011-04-15 @ 08:25:59
URL: http://deasfoton.blogg.se/
Postat av: MCR

hej! jag vill verkligen ha en ny header och design och jag har sett ditt arbete och älskar det! jag undrar vad för sorts program du använder? för jag har jättedåliga program och allt jag gör är jättefult och har dålig skärpa :( Tacksam för svar! :)

2011-04-16 @ 17:03:19
URL: http://gomezlovatocyrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback