2013!
Det här året kommer jag att försöka fylla bloggen med lite mer av det jag
brinner för - Photoshop och fotografering. Framförallt det förstnämnda, då ni under min
helt nya kategori "Photoshop Skolan" kommer att kunna hitta både enkla och lite svårare turorials som
förhoppningsvist kommer att hjälpa er lyckas med Photoshop. Annars skriver jag också om
kändisar, mode, musik, mina katter, tatueringar osv. Det jag känner för helt enkelt. Dock
så slänger jag inte in inlägg på löpande band dagligen. De kommer när jag har tid.
Glöm inte att kolla in mina designer på studio94.fanfusion.org.
Tack för besöket, vi hörs! // xoxo Zara


•••••

Sammanfattning av avslutningsveckan

Nu är den omtalade avslutningsveckan över. I flera månader har man gått och sett fram emot det, och nu är det över på ett kick bara sådär. Jag måste medge att det är långt ifrån så kul som jag trodde. Väl när klassen skulle skiljas åt efter avslutningen var det känslosamt och jag själv var på vippen att börja böla. Kommer att sakna världens bästa och underbaraste klass 9B så jävla mycket. Samtidigt som det är skönt att ha grundskolan avklarad så är jag hur depp som helst över att behöva skiljas från klassen. Som sagt, världens bästa 9B ♥




Och nu till lite sköna bilder från min händelserika slutvecka:


7 bilder från avslutningsmiddagen i Onsdags kväll. Lärarna hade skrivit dikter om alla elever, vi (9B) och 9C utmanade såklart varandra - som alltid och lite annat kul hände. Efteråt samlades alla nior utanför och fotograferade varandra. Jag + 8 andra från min klass trängde oss in i en av våra lärares bil (även bagageutrymmet) och blev skjutsade runt kvarteret av läraren med dunkande musik och nervevade rutor. Haha, så jävla kul!








Två bilder från sottern i Torsdags. (några sjuor på övre bilden)





Torsdag kväll - Här nedan är vi i full gång med att pimpa vår vagn inför avslutningen.





Och så sist men inte minst själva skolavslutningen, som började idag (Fredag) klockan tio. Halv tio samlades alla niorna i sina respektive klassrum och sedan gick vi iväg mot gympasalen. (Jag i blont lockigt hår, vit klänning och svart kofta.)



Anton, Micke och Pontus från vår klass framträdde med bandet.



Hela
klassen samlade. Notera skylten där bakom - Bättre ökända än okända (gjord av mig och Angelica)



Här syns ännu en av våra maffiga skyltar. Motivet på den här är samma som på våra klasströjor.



Asgarv! Jag bjuder på den här trots att jag är helt lost på bilden.



Jag avslutar med en till bild av hela klassen.



♥ 9B ♥



Kommentarer
Postat av: DEA

Va könt med sommarlov < 3 Får mitt på tisdag. Saknar dej, vi har inte snackat på jättelänge. Söt du var på avslutningen, KRAM PÅ DEJ GUMMAN < 33

2010-06-12 @ 15:07:00
URL: http://ooopss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback