2013!
Det här året kommer jag att försöka fylla bloggen med lite mer av det jag
brinner för - Photoshop och fotografering. Framförallt det förstnämnda, då ni under min
helt nya kategori "Photoshop Skolan" kommer att kunna hitta både enkla och lite svårare turorials som
förhoppningsvist kommer att hjälpa er lyckas med Photoshop. Annars skriver jag också om
kändisar, mode, musik, mina katter, tatueringar osv. Det jag känner för helt enkelt. Dock
så slänger jag inte in inlägg på löpande band dagligen. De kommer när jag har tid.
Glöm inte att kolla in mina designer på studio94.fanfusion.org.
Tack för besöket, vi hörs! // xoxo Zara


•••••

Flumeride, uppsvinget, kanonen, Lisebergsbanan ......




Blir ni inte frestade av rubriken? Det blir i alla fall inte jag. Haha. Har precis kommit hem efter en lång lång dag på Liseberg. Ska försöka beskriva min och Angelicas dag kortfattat:
• Gick upp 05:00
• Packa det sista
• Hämta Angelica 06:10
• Tåget gick 07:10
• Framme i Göteborg runt 10:00
• Yrar runt efter rätt spårvagn
• Går på fel spårvagn
• Hamnar i ett helt annat land? TA ALDRIG 4:AN TILL ANGERUD. ALDRIG!!!!
• Får panik och springer in i närmsta affär och frågar om hjälp
• Får reda på vilken spårvagn som går till Liseberg
• Framme vid Liseberg 12:00 (en timme senare än tänkt. heh)
• Tekniskt fel på Lisebergsbanan (vi har åkt färdigt banan men sitter nu fast i våra "selen")
• Fråga om rätt spårvagn tillbaka till Centralen
• Framme vid centralen - Tåget gick 18:02
• Hemma i Örebro runt 21:30 (försening pga rälsarbete)


Vi hade verkligen hur kul som helst. Men allt springande och åkande överallt tar på krafterna. Nu behöver inte jag besöka Liseberg på ett tag.



Kommentarer
Postat av: Moa (Mommo9)

Ånej, vad jobbigt.

Bra att det var kul. <33

2010-06-30 @ 16:06:56
URL: http://eaom.blogg.se/
Postat av: Lissien

Jag var också på Liseberg för några veckor sedan. Det var något fel på lisebergsbanan redan då. Vi satt också fast. Och de stannade oss i mitten av turen också :S

2010-07-22 @ 20:57:29
URL: http://lissien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback