2013!
Det här året kommer jag att försöka fylla bloggen med lite mer av det jag
brinner för - Photoshop och fotografering. Framförallt det förstnämnda, då ni under min
helt nya kategori "Photoshop Skolan" kommer att kunna hitta både enkla och lite svårare turorials som
förhoppningsvist kommer att hjälpa er lyckas med Photoshop. Annars skriver jag också om
kändisar, mode, musik, mina katter, tatueringar osv. Det jag känner för helt enkelt. Dock
så slänger jag inte in inlägg på löpande band dagligen. De kommer när jag har tid.
Glöm inte att kolla in mina designer på studio94.fanfusion.org.
Tack för besöket, vi hörs! // xoxo Zara


•••••

Rat-a-tat-tat on your dum-dum drum



Hallå där! Dåligt med uppdateringar, i know men har haft så himla mycket annat för mig nu i slutet av December. Julstrul och allt det där. Har haft en toppenbra jul och väntar nu spänt på nyår. Ser verkligen fram emot 2011, som kommer innebära en hel del nytt för mig.

Så, vad fick jag i julklapp då? I princip allt som stod på min önskelista. Ny kamera, Gossip Girl säsong 3, almanacka för 2011, en ny halsduk, såna där innetofflor som ser ut som uggs, två böcker, Ke$ha's dubbelalbum Animal + Cannibal, Choklad (haha min last), pengar pengar pengar, skräckfilm "Paranormal activity" tror jag den heter (har inte hunnit kolla på den än dock) och lite smått & gott.

På juldagen blev det middag hemma hos mormor. Hade egentligen tänkt skriva ett snabbt inlägg då men jag fick ingen tid över för det. Igår blev det shopping med familjen och Sara. Köpte faktiskt bara en cardigan och ett par stövlar så för en gångs skull gjorde jag inte av med alla pengar på en gång.

xoxo




Kommentarer
Postat av: Karin - Gossip Girl Sweden

Gillar din design, riktigt snygg! :D

2011-01-02 @ 21:56:37
URL: http://ggswe.blogg.se/
Postat av: Också ett Ashley fan

Kollade genom gamla inlägg och hittade en massa Ashley Tisdale mode. Kommer det mer sådant? :)

2011-01-04 @ 16:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback