2013!
Det här året kommer jag att försöka fylla bloggen med lite mer av det jag
brinner för - Photoshop och fotografering. Framförallt det förstnämnda, då ni under min
helt nya kategori "Photoshop Skolan" kommer att kunna hitta både enkla och lite svårare turorials som
förhoppningsvist kommer att hjälpa er lyckas med Photoshop. Annars skriver jag också om
kändisar, mode, musik, mina katter, tatueringar osv. Det jag känner för helt enkelt. Dock
så slänger jag inte in inlägg på löpande band dagligen. De kommer när jag har tid.
Glöm inte att kolla in mina designer på studio94.fanfusion.org.
Tack för besöket, vi hörs! // xoxo Zara


•••••

CHALLENGE // Min egen stil

Så var det dags för en favorit i repris. Det är som alltid jag och Dea som utmanat varandra att hitta outfits som ger en bild av hur våra egna stilar IRL ser ut. Trots att jag valde tre ganska olika personligheter som exempel så tror jag ändå man kan se mönstret rätt tydligt.



Att jag dyrkar Avril Lavigne är väl knappast någon nyhet. Självklart så älskar jag hennes stil nästan lika mycket som jag avgudar hennes musik. De av hennes outfits som lockar mig mest är, som ni ser, den enkla stilen med stor hoodie och ett par svart/grå jeans (eller tights som på bild två). En annan sak - är det bara jag som är helkär i kombon luvtröja + höga heels? Bättre blir det inte!



Precis som Ashley Tisdale så har jag en väldigt varierande stil. Skulle inte kunna placera mig i något speciellt "fack", utan klär mig mer som jag känner för just för dagen. Som bilderna skvallrar om så kan jag ju säga att jag gillade Tisdale's stil bättre då hon var brunett. Mer rockigt, starkare attityd och tuffare heels.



Någon som verkligen går upp och ner i förmågan att klä sig snyggt är Miley Cyrus. Men numera verkar hon lyckas oftare än hon misslyckas. Två gamla favoriter som jag verkligen alltid har i huvudet som potentiella outfits är bilderna två och tre. Och koftan på bild ett - ge mig!



Kommentarer
Postat av: Dea

Asså ah..jag älskar verkligen allting där. Miley har verkligen fått en snygg stil, tar efter henne mer o mer numera.

Avril har en underbar stil som jag nog mest liknar då jag går omkring i en massa luvtröjor. Däremot har jag inte börjat använda högklackat än (;

Kram!

2012-04-23 @ 09:29:48
URL: http://deasfoton.blogg.se/
Postat av: Dea

Haha det som är emot är att allting är så DYRT. Skinnjacka, jeans, detaljrika tröjor mm.

2012-04-23 @ 18:05:29
URL: http://deasfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback