2013!
Det här året kommer jag att försöka fylla bloggen med lite mer av det jag
brinner för - Photoshop och fotografering. Framförallt det förstnämnda, då ni under min
helt nya kategori "Photoshop Skolan" kommer att kunna hitta både enkla och lite svårare turorials som
förhoppningsvist kommer att hjälpa er lyckas med Photoshop. Annars skriver jag också om
kändisar, mode, musik, mina katter, tatueringar osv. Det jag känner för helt enkelt. Dock
så slänger jag inte in inlägg på löpande band dagligen. De kommer när jag har tid.
Glöm inte att kolla in mina designer på studio94.fanfusion.org.
Tack för besöket, vi hörs! // xoxo Zara


•••••

Galen vecka!

Sitter ny här i mitt nya rum (brorsans gamla rum - han bor nu i lägenhet) och känner mig hur nöjd som helst. Förra veckan målade/tapetserade vi, den här veckan ar det varit slitarbete hela veckan. Har alltså haft en helt fullspäckad vecka, och den är inte över än.

Måndag/ Rensa ut gamla saker från mitt gamla rum och damma rent möbler. Teorilektion vid körskolan mellan 17:00 - 20:00.

Tisdag/
Rensa ut resten av alla grejer i gamla rummet. Har haft samma rum hela livet så det blev en del sopor. Teorilektion kl 17:00 - 20:00.

Onsdag/
Flytta över alla stora möbler till nya rummet - såsom säng, bokhylla, byrå mm. Teorilektion kl 17:00 - 20:00.

Torsdag/
Satt upp de mindre sakerna i rummet, tex CD-hyllor, bokhylla på väggen, anslagstavla, affischer, min stora spegel osv. Har dessutom flyttat över mina kära kläder/skor/väskor till de nya garderoberna. Teorilektion kl 17:00 - 20:00.

Fredag/
Sitter och skriver det här just nu. Ska snart käka frukost och sedan blir det övningskörning. Ikväll 21:20 ska jag och syrran på bio för att se "Snow White and the huntsman".

Lördag/
Ska iväg till stan för att köpa lite nya kattprylar till kattungen vi hämtar nästa Fredag. Håll tummarna för att våra andra katter kommer överens med nykomlingen.

Söndag/
ÄNTLIGEN SLAPPDAG! Glöm inte säsongsavslutningen av Gossip Girl kl 18:00 på Kanal 5!



Kommentarer
Postat av: william

vacker design:D



Och säg gärna vad du tycker om mina "The Beautiful Thief" Modellbilder som jag har tagit:D

2012-06-29 @ 10:35:13
URL: http://funnyones.blogg.se/
Postat av: Millah

Hejsan :) Allt bra?

Jag har igång några roliga tävlingar, och kör igång nya titt som tätt..

Var jätte gärna med och tävla - http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html

Kram // Millah

2012-06-29 @ 11:17:41
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bara längta tills det blir söndag då :)

2012-06-29 @ 11:33:55
URL: http://fittanstickerfram.devote.se
Postat av: Michaela

shit vilken fin blogg!!! du hjälper inte folk med design och header eller? för om du gör de skulle jag gärna vilja få mitt fixat :)) kram

2012-06-29 @ 11:59:08
URL: http://smaskiis.blogg.se/
Postat av: Dea

Shit vilken vecka! Skönt att det är en massa positiva saker ist för saker som bara e jobbiga (;

Vilken ras blir nykomlingen??

Kram! < 3

2012-06-29 @ 22:41:53
URL: http://deasfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback