2013!
Det här året kommer jag att försöka fylla bloggen med lite mer av det jag
brinner för - Photoshop och fotografering. Framförallt det förstnämnda, då ni under min
helt nya kategori "Photoshop Skolan" kommer att kunna hitta både enkla och lite svårare turorials som
förhoppningsvist kommer att hjälpa er lyckas med Photoshop. Annars skriver jag också om
kändisar, mode, musik, mina katter, tatueringar osv. Det jag känner för helt enkelt. Dock
så slänger jag inte in inlägg på löpande band dagligen. De kommer när jag har tid.
Glöm inte att kolla in mina designer på studio94.fanfusion.org.
Tack för besöket, vi hörs! // xoxo Zara


•••••

Nykomling!

Igår eftermiddag hämtade vi äntligen hem vår nya kattunge Bamse! Ska försöka lägga in någon bild så fort jag får tid, men så länge kan jag beskriva honom som en liten röd sötnos med stora brun/gula ögon. Vill gärna vara med hela tiden, oansett tempo. Kan somna i princip var som helst - tex mitt på mitt skrivbord där han låg tidigare idag. (: Han är också både mat- och pratglad. Sätter sig vid fötterna och piper när han vill bli upplyft.
 
Våra andra katter Leo (helig birma) och Pepsie (vit/svart bondkatt) håller sig fortfarande lite på avstånd, men är samtidigt extremt intresserade av att lära känna minstingen. Vi får väl se hur det utvecklar sig!
xx Zara
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback