2013!
Det här året kommer jag att försöka fylla bloggen med lite mer av det jag
brinner för - Photoshop och fotografering. Framförallt det förstnämnda, då ni under min
helt nya kategori "Photoshop Skolan" kommer att kunna hitta både enkla och lite svårare turorials som
förhoppningsvist kommer att hjälpa er lyckas med Photoshop. Annars skriver jag också om
kändisar, mode, musik, mina katter, tatueringar osv. Det jag känner för helt enkelt. Dock
så slänger jag inte in inlägg på löpande band dagligen. De kommer när jag har tid.
Glöm inte att kolla in mina designer på studio94.fanfusion.org.
Tack för besöket, vi hörs! // xoxo Zara


•••••

Halkkörning!

Hallå hallå! Tänkte slänga in ett snabbt inlägg bara för att bloggen inte ska dö ut. Har inte haft något intressant att skriva om på länge, men idag har jag varit på halkkörning i Laxå. Var lite nervös innan men det var verkligen hur kul som helst. Körde en bil med automat för första gången och blev helt kär. Låt oss begrava alla förbannade manuella bilar. Hur skönt som helst att bara gasa och bromsa utan att behöva tänka på någon dum koppling eller upp/nedväxling.
 
Imorgon blir det att sova ut eftersom jag gick upp 05:30 imorse. Kan tillägga att jag inte är någon mysig person innan klockan nio på morgonen.
 
xx



Kommentarer
Postat av: Dea

Haha jaa, i vanliga fall brukar det vara så xD
Snacka nån dag? Msn eller nåt (:

2012-08-10 @ 15:09:32
URL: http://deasfoton.blogg.se
Postat av: dea

har nt funkat för mig heller. Men skaffa google chrome, då funkar det. Verkar som att internet explorer nt fubkar på forumet...

2012-08-12 @ 14:46:12
Postat av: dea

Good, när passar det? (:

2012-08-12 @ 14:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback