2013!
Det här året kommer jag att försöka fylla bloggen med lite mer av det jag
brinner för - Photoshop och fotografering. Framförallt det förstnämnda, då ni under min
helt nya kategori "Photoshop Skolan" kommer att kunna hitta både enkla och lite svårare turorials som
förhoppningsvist kommer att hjälpa er lyckas med Photoshop. Annars skriver jag också om
kändisar, mode, musik, mina katter, tatueringar osv. Det jag känner för helt enkelt. Dock
så slänger jag inte in inlägg på löpande band dagligen. De kommer när jag har tid.
Glöm inte att kolla in mina designer på studio94.fanfusion.org.
Tack för besöket, vi hörs! // xoxo Zara


•••••

Bruno Mars - It will rain



Ni har väl inte missat Bruno Mars helt nya låt "It will rain"? Ja, ni läste rätt - en helt ny låt!!! Och bättre blir det när jag säger att den kommer att vara en del av Breaking Dawn soundtracket. Inte illa va? ;-)



Kommentarer
Postat av: Dea

Åh va kul! Låter faktiskt som en typisk twilight låt.

Kram <3

2011-09-28 @ 21:33:27
URL: http://deasfoton.blogg.se/
Postat av: Dea

Skulle du kunna mezza mig på dn? (: Ser fortfarande inte din mezzruta. hehe har för liten skärm

2011-09-28 @ 22:57:06
URL: http://deasfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback