2013!
Det här året kommer jag att försöka fylla bloggen med lite mer av det jag
brinner för - Photoshop och fotografering. Framförallt det förstnämnda, då ni under min
helt nya kategori "Photoshop Skolan" kommer att kunna hitta både enkla och lite svårare turorials som
förhoppningsvist kommer att hjälpa er lyckas med Photoshop. Annars skriver jag också om
kändisar, mode, musik, mina katter, tatueringar osv. Det jag känner för helt enkelt. Dock
så slänger jag inte in inlägg på löpande band dagligen. De kommer när jag har tid.
Glöm inte att kolla in mina designer på studio94.fanfusion.org.
Tack för besöket, vi hörs! // xoxo Zara


•••••

Vilken lugg??

Ska till frisören den 12 December. Blir byte av hårfärg plus uppklippning och så funderar jag verkligen på någon typ av lugg - kan bara inte bestämma vilken. Står kanske mest mellan Ashley Tisdale's (ett lite mindre vågat klipp), Katy Perry's och Jessica Szohr's. Vad tycks?




Kommentarer
Postat av: Dea

Vanessa Hudgens! :D

2011-11-30 @ 16:40:37
URL: http://deasfoton.blogg.se/
Postat av: Natta

Hej vackra du! Kika gärna in på min nystartade blogg där du kan läsa om lite allt möjligt men framförallt om hälsa, mode, mitt liv, musik och givetvis eftertraktade skönhetstips :)

Give it a try, kanske fastnar du. ENJOY!

2011-11-30 @ 21:12:32
URL: http://nathalielin.webblogg.se/
Postat av: Dea

Haha alla e fasen snygga i den gruppen (;

2011-11-30 @ 22:18:16
URL: http://deasfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback