2013!
Det här året kommer jag att försöka fylla bloggen med lite mer av det jag
brinner för - Photoshop och fotografering. Framförallt det förstnämnda, då ni under min
helt nya kategori "Photoshop Skolan" kommer att kunna hitta både enkla och lite svårare turorials som
förhoppningsvist kommer att hjälpa er lyckas med Photoshop. Annars skriver jag också om
kändisar, mode, musik, mina katter, tatueringar osv. Det jag känner för helt enkelt. Dock
så slänger jag inte in inlägg på löpande band dagligen. De kommer när jag har tid.
Glöm inte att kolla in mina designer på studio94.fanfusion.org.
Tack för besöket, vi hörs! // xoxo Zara


•••••

Måsten i CD-hyllan

   

Bruno Mars - Doo-wops & Hooligans
En underbar platta med låtar som är personliga och alla skrivna av Peter (Bruno) själv. Innehåller givetvis de tre hitsinglar som ni alla måste ha snappat upp - Just the way you are, Grenade och The Lazy Song. Plus nio andra perfekta spår. Ett måste!

Avril Lavigne - Goodbye Lullaby
Har redan tjatat i evigheter om hur bra Avrils senaste platta verkligen är. TBDT feelingen sitter kvar i de två låtarna What The Hell och Smile, men övriga låtar drar oss lite tillbaka till Let Go eran. En fullpäckad skiva med 14 fantastiska låtar.

Anna Abreu - Rush
Kanske inte låter lika bekant som de tre övriga. Anna Abreu är en finsk sångerska, som med längder är mycket bättre än många Amerikanska sångerskor. Poppiga låtar med tryck i, men samtidigt med texter som man faktiskt lyssnar på och lär sig.

Britney Spears - Femme Fatale
Har blivit lite nostalgisk och börjat lyssna på min barndomsidol Britney Spears. Hon har varit lite off de senaste åren men den nya CDn innehåller faktiskt en hel del toppenbra låtar. Bland annat de första två singlarna - Hold it against me och Till the world ends.



Kommentarer
Postat av: Tova/Toppmenty

Avril är så himla bra^^

2011-05-17 @ 07:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback