2013!
Det här året kommer jag att försöka fylla bloggen med lite mer av det jag
brinner för - Photoshop och fotografering. Framförallt det förstnämnda, då ni under min
helt nya kategori "Photoshop Skolan" kommer att kunna hitta både enkla och lite svårare turorials som
förhoppningsvist kommer att hjälpa er lyckas med Photoshop. Annars skriver jag också om
kändisar, mode, musik, mina katter, tatueringar osv. Det jag känner för helt enkelt. Dock
så slänger jag inte in inlägg på löpande band dagligen. De kommer när jag har tid.
Glöm inte att kolla in mina designer på studio94.fanfusion.org.
Tack för besöket, vi hörs! // xoxo Zara


•••••

Premiär för Avril's nya video

Så, för första gången sedan 2007 är det premiär för en helt ny musikvideo med the lovely Avril Lavigne (premiären var alltså idag). Då bortser jag såklart från fjolårets "Alice" video, eftersom den låten var för filmen.

Iaf, kollade precis på videon. Bedömning? Inte det bästa jag sett, men helt klart värd att kolla in. Nu har jag bestämt mig för att defenitivt beställa "What The Hell" toppen hon bär i slutet av videon. För att tycka till lite mer så såg hon för kul ut intill basketkillarna. Hon är minst sagt TINY.

Någon annan som sett videon och känner för att tycka till kanske?



Kommentarer
Postat av: Dea

Svar: Haha men det är ingenting i jämfört med vad jag har ställt till med den här veckan. Första dagen träffade jag en ninjahamster, blev attackerad av en stor jättefisk, fick en våg vatten i fejset och råkade tappa en liten hamster i kaninburen...det hände inget haha.

Igår råkade jag släppa ut en fågel ur buren, han har inte kommit in ännu och idag lyckades jag tappa ut skitmycke vatten på golvet när jag städade alla akvarium. Jag fick städa en stund och fixade liiite vattenskada på några grejer som var till salu. Helt otroligt....

2011-01-27 @ 15:15:04
URL: http://ooopss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback