2013!
Det här året kommer jag att försöka fylla bloggen med lite mer av det jag
brinner för - Photoshop och fotografering. Framförallt det förstnämnda, då ni under min
helt nya kategori "Photoshop Skolan" kommer att kunna hitta både enkla och lite svårare turorials som
förhoppningsvist kommer att hjälpa er lyckas med Photoshop. Annars skriver jag också om
kändisar, mode, musik, mina katter, tatueringar osv. Det jag känner för helt enkelt. Dock
så slänger jag inte in inlägg på löpande band dagligen. De kommer när jag har tid.
Glöm inte att kolla in mina designer på studio94.fanfusion.org.
Tack för besöket, vi hörs! // xoxo Zara


•••••

Ashley Tisdale candids - 2011 so far

Fick lust att ladda upp lite bilder, så här kommer några candids av Ashley Tisdale's 2011, so far.


10 Februari - Lämnar DMV Office i Los Angeles med mamma Lisa


10 Febriari - Tar ett flyg från LAX flygplats


9 Februari - Landar vid LAX flygplats


8 Februari - Lämnar gymmet i Vancouver


7 Februari - Lämnar gymmet i Vancouver


6 Februari - Lämnar WB Network promotional junket i Vancouver


5 Februari - Lämnar gymmet i Vancouver


4 Februari - Lämnar gymmet i Vancouver


3 Februari - Lämnar gymmet i Vancouver


26 Januari - Lämnar Joe's Restaurant med Robbie Jones & Heather Hemmens från Hellcats


26 Januari - Lämnar gymmet i Vancouver


25 Januari - Anländer till Vancouver flygplats med mamma Lisa


23 Januari - Vid en nagelsallong i Toluca Lake med storasyster Jennifer


22 Januari - Out & About i Toluca Lake


21 Januari - Shoppar med mamma Lisa


18 Januari - På väg till gymmet i Vancouver


15 Januari - Lämnar Studeo55 gym i Vancouver


15 Januari - Lunchar med Lucas Grabeel i Vancouver


14 Januari - Springer ärenden i Vancouver


9 Januari - Lämnar Stuedo55 gym i Vancouver


8 Januari - Lämnar Studeo55 gym i Vancouver


6 Januari - Lämnar gymmet i Vancouver



Kommentarer
Postat av: Emilia

Snälla jag vill verkligen ha svar på det här! Skulle betyda enormt mycket! Vart hittar du bilderna och hur vet du vilka dagar de är ifrån?

2011-02-13 @ 19:36:51
Postat av: Zara

Tack för kommentaren... men jag kommer tyvärr inte ge er några källor.

2011-02-15 @ 11:38:43
URL: http://ohmyzarah.blogg.se/
Postat av: evelina

sv; exakt, Gossip Girl kan ju ingen serie slå :P

2011-02-15 @ 16:34:40
URL: http://evelinalandsberg.blogg.se/
Postat av: H.

hej! skit snygg design! har du gjort den?

är den gratis? kan du göra en till mig?

tcksamm för svar:) <3

2011-02-15 @ 18:17:42
URL: http://shakiralove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback