2013!
Det här året kommer jag att försöka fylla bloggen med lite mer av det jag
brinner för - Photoshop och fotografering. Framförallt det förstnämnda, då ni under min
helt nya kategori "Photoshop Skolan" kommer att kunna hitta både enkla och lite svårare turorials som
förhoppningsvist kommer att hjälpa er lyckas med Photoshop. Annars skriver jag också om
kändisar, mode, musik, mina katter, tatueringar osv. Det jag känner för helt enkelt. Dock
så slänger jag inte in inlägg på löpande band dagligen. De kommer när jag har tid.
Glöm inte att kolla in mina designer på studio94.fanfusion.org.
Tack för besöket, vi hörs! // xoxo Zara


•••••

We R who we R



Har inte haft lust att blogga de senaste dagarna. Det har hänt en del grejer, negativa saker, så jag har känt mig lite ledsen och skör. Egentligen är det väl aldrig sådär jättekul att blogga ändå, men ändå skönt att skriva av sig ibland. Aja, det dyker la upp nya inlägg lite då och då när jag har lust och ork.

Ska försöka bli lite snällare i mina inlägg. (skrattpaus) Lol, visst gillar jag att vara ärlig (och jag har svårt att tygla mig från att skriva i hettans stund när jag är som allra mest förbannad) men hey, jag vill inte sluta som Kissie liksom. Jag är inte en elak person. Vi har alla våra ups and downs, och som sagt så är jag bara lite mer ärlig än vissa andra om mina tankar.



Kommentarer
Postat av: Emina

Nej vadå då? Vad har hänt? :( <3

2010-11-05 @ 13:56:56
URL: http://livetmedpointer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback