2013!
Det här året kommer jag att försöka fylla bloggen med lite mer av det jag
brinner för - Photoshop och fotografering. Framförallt det förstnämnda, då ni under min
helt nya kategori "Photoshop Skolan" kommer att kunna hitta både enkla och lite svårare turorials som
förhoppningsvist kommer att hjälpa er lyckas med Photoshop. Annars skriver jag också om
kändisar, mode, musik, mina katter, tatueringar osv. Det jag känner för helt enkelt. Dock
så slänger jag inte in inlägg på löpande band dagligen. De kommer när jag har tid.
Glöm inte att kolla in mina designer på studio94.fanfusion.org.
Tack för besöket, vi hörs! // xoxo Zara


•••••

Modeguide för kallare tider

Blev plötsligt jättesugen på att modeblogga lite. Letade därför fram lite bra bilder som en hjälpande hand till snabba tips och idéer på vad man kan leta fram nu när den första snön plötsligt har anlänt. Enjoy!


MAXAT MED MYS
Helt ärligt nu, vem orkar egentligen bry sig om hur det ser ut alla dagar? Inte jag i alla fall. Vissa dagar när jag vaknar om bara har lust att ligga kvar i sängen brukar jag dra på mig skönaste tröjan och ibland till och med mjukaste byxorna.

Bild 01: Kanske är det bara celebs som kommer undan med en sån här outfit. Men äsch kom igen och sluta bry er. Jag tycker den här outfiten ser dömysig ut och dessutom funkar färgen. Den här outfiten i rosa skulle däremot inte vara okej. Bild 02: En helt galen outfit som jag på något sätt har älskat ända sedan jag såg bilden för första gången. Hoodie, mjukisbyxor, uggs, mössa och en trendig jeansjacka - kan det bli mycket bekvämare? Bild 03: Den här outfiten är nog den snyggaste av alla tre. Tycker färgerna är kombinerade toppenbra, det ser hur skönt ut som helst + det faktum att det till och med är snyggt gör ju inte saken sämre. Bild 04: Shit så fula de här kläderna är. Men WOW vad mjukt allt ser ut. Skulle gärna hasa runt i de här kläderna en soft dag. Plus i kanten på att hon har 'mina skor' på sig.



BEKVÄMT I JEANS
Jeans behöver ju såklart inte innebära stela byxben, fickor som inte håller sig på plats eller en gylf som hakar fast sig när det är kallt. Det finns ju såklart perfekta jeans för alla, dock vet jag (tyvärr) att det kan ta tid att verkligen hitta några som är 100% felfria. Därför håller man ju gärna fast vid favoriterna. Anyway, här kommer några skönt kombinerade jeansoutfits.

Bild 01: Älskar den här. Mjuk sweatshirt i någon naturlig färg med ett snyggt tryck, riktigt blå jeans, sjal (ett absolut måste i vinter, jag kan nog inte ens räkna till hur många sjalar och halsdukar jag har liggandes) och ett par übersnygga boots/stövlar. Just de här bruna passade perfekt till resten av kläderna. Bild 02: Den klassiska jeansoutfiten för dig som inte vill sticka ut för mycket. (Beroende på hur du ser ut då, är man snygg sticker man alltid ut.) Ett par slimmade blåjeans, en rutig flanellskjorta och ett par coola stövlar (uggs funkar prima det med). Visst är det också snyggt med brillorna till, men sånt sysslar inte vi vanliga dödliga med i vintermörkret. Bild 03: En av mina favoriter genom tiderna. Det är helt sjukt hur perfekt ALLT med den här outfiten är. De to-die-for snygga jeansen (har ett par liknande, såklart), de mjuka uggsen, svarta hoodien som låter skymta det vita linnet under + den varma vinterjackan (som faktiskt också liknar en av mina). Behöver jag förklara mer? Bild 04: Här kör vi på lite heels också. Nog för att jag faktiskt typ hatar de här fula träskorna, men de kan bara bytas ut mot ett par stövletter så blir det bra. Snyggt slitna jeans, beige topp, mössa och sjalen (på plats igen).



Kommentarer
Postat av: Dea

Haha älskar det du skrev *(Beroende på hur du ser ut då, är man snygg sticker man alltid ut.)*

2011-01-04 @ 22:25:53
URL: http://ooopss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback