2013!
Det här året kommer jag att försöka fylla bloggen med lite mer av det jag
brinner för - Photoshop och fotografering. Framförallt det förstnämnda, då ni under min
helt nya kategori "Photoshop Skolan" kommer att kunna hitta både enkla och lite svårare turorials som
förhoppningsvist kommer att hjälpa er lyckas med Photoshop. Annars skriver jag också om
kändisar, mode, musik, mina katter, tatueringar osv. Det jag känner för helt enkelt. Dock
så slänger jag inte in inlägg på löpande band dagligen. De kommer när jag har tid.
Glöm inte att kolla in mina designer på studio94.fanfusion.org.
Tack för besöket, vi hörs! // xoxo Zara


•••••

MTV EMA's!!

Såg precis på MTV Europe Music Awards! Så jädra fullspäckat av tallanger måste jag säga. Bästa framträdanden av Ke$ha, Katy Perry och Miley Cyrus! Några som var där som presentatörer var bland annat Taylor Momsen med de sluskiga gubbarna i hennes band The Pretty Reckless. Fick även syn på Gabriel Saporta och Victoria Asher från mitt favoritband Cobra Starship. Dock syntes de bara tyvärr i bakgrunden när ett par andra blev intervjuade på röda mattan. Men Gabe har laddat upp en rad sköna bilder på sin twitter. Anyway, ni som inte såg showen har verkligen missat något.

Blev överlycklig när Ke$ha äntligen fick sitt pris. (Haha fuck Justin Bieber som 'snodde hennes pris' på the VMA's tidigare i höstas). Också Katy Perry fick faktiskt ett pris i en kategori där även Lady GaGa var nominerad. Det ni.

På tal om Lady GaGa så blev jag jättebesviken när hon fick pris för 'bästa musikvideo' för videon till Alejandro. Miley Cyrus var också nominerad i den kategorin med sin video för Can't be tamed och jag ÄLSKAR verkligen den videon så jag hade verkligen hoppats på att den trofyn skulle tilldelas henne. Men tyvärr, Miley fick gå tomhänt hem. Likaså Rihanna blev även hon utan pris.

MEN KE$HA FUCKING ÄGDE SCENEN!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback