2013!
Det här året kommer jag att försöka fylla bloggen med lite mer av det jag
brinner för - Photoshop och fotografering. Framförallt det förstnämnda, då ni under min
helt nya kategori "Photoshop Skolan" kommer att kunna hitta både enkla och lite svårare turorials som
förhoppningsvist kommer att hjälpa er lyckas med Photoshop. Annars skriver jag också om
kändisar, mode, musik, mina katter, tatueringar osv. Det jag känner för helt enkelt. Dock
så slänger jag inte in inlägg på löpande band dagligen. De kommer när jag har tid.
Glöm inte att kolla in mina designer på studio94.fanfusion.org.
Tack för besöket, vi hörs! // xoxo Zara


•••••

Utmaningen - Lika som bär

Nu kommer äntligen min del av Dea's och min nya utmaning. Hon gjorde sin för flera dagar sedan, så jag kanske ligger "lite efter". Bättre sent än aldrig.




Leighton Meester & Kristen Stewart
- Det är något med deras blick som ofta påminner sig om varandra. Annars är de väl inte direkt oskiljaktiga.




Ashley Tisdale & Haylie Duff
- Väninnor, grannar och ... lika som bär? De kanske inte är hur lika som helst, men kompisarna Ashley och Haylie har defenitivt något gemensamt.




Roselyn Sanchez & Nicole Scherzinger
-
Första gången jag såg Roselyn i B"rottskod försvunnen" funderade jag allvarligt på om det var Pussycat Dolls donnan Nicole. Men icke. Dock tycker jag de är extremt lika varandra.





Ashley Roberts & Pixie Lott
- Samma ögonfärg, samma huvudform, likadana näsor och likadana läppar. Hittade faktiskt en hel del likheter mellan de här två tjejerna.




Chace Crawford & Ian Somerhalder
- Haha inte identiska kanske, men jag har alltid tyckt att ögonbrynen, käkpartien och deras sätt att rynka på pannan påminner om varandra. Dock ser Ian mest ut som en fulare verision av hottien Chace. (Lite lustigt var det dessutom att de råkade befinna sig på samma gala på dessa bilder.)



Kommentarer
Postat av: dea

alla var lika. bra gjort < 3

2010-05-13 @ 00:03:04
URL: http://ooopss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback