2013!
Det här året kommer jag att försöka fylla bloggen med lite mer av det jag
brinner för - Photoshop och fotografering. Framförallt det förstnämnda, då ni under min
helt nya kategori "Photoshop Skolan" kommer att kunna hitta både enkla och lite svårare turorials som
förhoppningsvist kommer att hjälpa er lyckas med Photoshop. Annars skriver jag också om
kändisar, mode, musik, mina katter, tatueringar osv. Det jag känner för helt enkelt. Dock
så slänger jag inte in inlägg på löpande band dagligen. De kommer när jag har tid.
Glöm inte att kolla in mina designer på studio94.fanfusion.org.
Tack för besöket, vi hörs! // xoxo Zara


•••••

Utmaningen - Avslutningsbonanza

Dea fick en snilleblixt till utmaning, som då gick ut på att röja fram fem kändisklänningar vi gärna skulle bära på avslutningen. Det var superenkelt att hitta snygga klänningar, men just vita var det lite ont om. Men jag klarade det, såklart.




Faktiskt så var det denna outfit jag inspirerades av när jag beställde mina avslutningskläder. Somrig klänning som är väldigt kort och hänger slappt, en svart sjaglliknande "cardigan" med medellånga ärmar, acessoarer och ett par svarta skor.




Aw måste hitta något liknande. Vill ha det som sommarklänning för den är verkligen sjukt söt och uppklädd på samma gång.




Okej, själva kjolen är faktiskt för lång, men jag älskar verkligen de noggranna dekorationerna på överdelen. Ja tack jag skulle gärna sno den här klänningen av beautyn Leighton Meester.




Precis som föregående klänning så är den inte riktigt vit, men en lätt cremefärgad/beige klänning funkar också bra så länge det är en så pass söt och somrig klänning.




Till den sista bilden var jag bara tvungen att bryta alla regler. Men hur uppmärksammad skulle man inte bli i denna klänning när man står där med klassens vitklädda tjejer och ska ta en sista gruppbild? Annars skulle jag kunna döda för att ha den här klänningen i sommar.



Kommentarer
Postat av: dea

Samma klänning som båda hade som etta. Älskar klänningarna bra jobbat!

2010-05-16 @ 00:51:58
URL: http://ooopss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback