2013!
Det här året kommer jag att försöka fylla bloggen med lite mer av det jag
brinner för - Photoshop och fotografering. Framförallt det förstnämnda, då ni under min
helt nya kategori "Photoshop Skolan" kommer att kunna hitta både enkla och lite svårare turorials som
förhoppningsvist kommer att hjälpa er lyckas med Photoshop. Annars skriver jag också om
kändisar, mode, musik, mina katter, tatueringar osv. Det jag känner för helt enkelt. Dock
så slänger jag inte in inlägg på löpande band dagligen. De kommer när jag har tid.
Glöm inte att kolla in mina designer på studio94.fanfusion.org.
Tack för besöket, vi hörs! // xoxo Zara


•••••

Avril VS Miley




HISS // Coola lilla Avril Lavigne sätter ribban högt med denna klockrena outfit. Ett par enkla (men sjukt snygga) jeans, svarta heels, häftig topp och en fin hoodie. Extra snyggt är det också med de blonda lockarna och knallrosa nagellack som skapar en fin kontrast till skorna.


DISS // Okej, När exakt blev utsvängda byxor moderna??? Ursäkta, men det måste vara bland det fulaste som finns. Med ett alldeles för kort linne (i förhållande till figuren) och ett par bruna(!) flip flops faller Miley verkligen stuprakt neråt.



Kommentarer
Postat av: DEA

haha och miley som brukar klä sej så snyggt! Vad hände den här gången? inte vackert asså

2010-05-09 @ 00:09:17
URL: http://ooopss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback