2013!
Det här året kommer jag att försöka fylla bloggen med lite mer av det jag
brinner för - Photoshop och fotografering. Framförallt det förstnämnda, då ni under min
helt nya kategori "Photoshop Skolan" kommer att kunna hitta både enkla och lite svårare turorials som
förhoppningsvist kommer att hjälpa er lyckas med Photoshop. Annars skriver jag också om
kändisar, mode, musik, mina katter, tatueringar osv. Det jag känner för helt enkelt. Dock
så slänger jag inte in inlägg på löpande band dagligen. De kommer när jag har tid.
Glöm inte att kolla in mina designer på studio94.fanfusion.org.
Tack för besöket, vi hörs! // xoxo Zara


•••••

Slutspurten



Mina nio år i grundskolan lider mot sitt slut. Väl inne på sista veckan börjar det kännas riktigt konstigt med tankar som "jag kommer aldrig mer ha lektioner i det här klassrummet" och "den här skåpnyckeln kommer jag aldrig mer behöva". Shit! Men tro inte att jag deppar - tvärtom. Det ska bli så skönt att slippa de torra grunskoleämnena för att istället inrikta sig på det man själv har valt.


Till planeringen inför det som är kvar av denna sista vecka nu då. De allra sista lektionerna var idag.
ONSDAG - Förmiddag: Städning av skåp, lämna in böcker och skåpnycklar, privat "fest" klassvis // Eftermiddag: Benny Hill (musiktema) // Kväll: Avslutningsmiddag med alla niorna
TORSDAG - Förmiddag + Efiermiddag: Sotterndagen (Sottern är ett badställe högstadiet åker till varje år dagen innan avslutningen) Kväll // Hämta packning hos mig (ska sova hos en kompis), hem till Markus tms med några andra för att dekorera avslutningsvagnen (bland annat med skyltarna som jag och Angelica gjorde - maffigt värre). Senare samma kväll // Hem till Angelica för att bestäma frisyrer inför avslutningen.
FREDAG - Förmiddag: AVSLUTNING!! Eftermiddag: Fira bortom vett och sans (nej vi dricker inte).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback