2013!
Det här året kommer jag att försöka fylla bloggen med lite mer av det jag
brinner för - Photoshop och fotografering. Framförallt det förstnämnda, då ni under min
helt nya kategori "Photoshop Skolan" kommer att kunna hitta både enkla och lite svårare turorials som
förhoppningsvist kommer att hjälpa er lyckas med Photoshop. Annars skriver jag också om
kändisar, mode, musik, mina katter, tatueringar osv. Det jag känner för helt enkelt. Dock
så slänger jag inte in inlägg på löpande band dagligen. De kommer när jag har tid.
Glöm inte att kolla in mina designer på studio94.fanfusion.org.
Tack för besöket, vi hörs! // xoxo Zara


•••••

Outfits för en hel vecka

Blev sugen på att sätta ihop en hel veckas outfit utgående från Ashley Tisdale candids - eftersom jag som bekant är galen i hennes kläder. Då bilderna var enorma har jag förminskat alla så de är i samma storlek. Plus redigerat dem lite så jag ser om någon skulle ha kopierat härifrån. HAHA. Fan vad snål jag är. I alla fall. Enjoy!



MÅNDAG //
Jag börjar veckan med en snygg och välkammad, men ändå inte alltför uppklädd outfit. Är verkligen helt besatt av de här jeansen. Snyggaste färgen jag sett på länge.




TISDAG //
Högklackat är alldeles snyggt för att bara användad till de viktigare tillfällena. Vem har sagt att man inte kan strosa runt i heels till vardags? Till Tisdagens outfit valde jag i alla fall ett par somriga jeansshorts med en härlig svart topp som kombo.




ONSDAG //
Jag älskar verkligen skjortor och ljusa jeans så det här var en ultimat outfit för mig. Älskar vilken härlig färgklick det blir med hjälp av de röda solglasögonen.




TORSDAG //
Veckan börjar lida mot sitt slut. Det är Torsdag och jag har valt en lite mer preppy, men ändå stilren och ungdomlig outfit. Svarta leggings är alltid en klassiker - men det behöver naturligtvis inte göra dem tråkiga.




FREDAG //
Uppklätt var det här. För alla vet ju vad Fredag betyder. Älskar hur fin matching det blev med blont hår, svart klänning och ett par beige heels i samma färg som håret. Lägg även märket till de röda naglarna.




LÖRDAG //
Åh den här outfiten är så söt. Somrig kjol, enkel topp, den omtalade jeansjackan och mina ännu mer omtalade älsklingsboots. Har inte fått så många tillfällen att använda dem än men till en outfit som den här åker de på direkt. En perfekt outfit för en lugn dag med lite nära och kära.




SÖNDAG //
Jag avslutar då veckan med skönaste plaggen hitills. Mjukiskläder gör sig snyggast när man själv är osminkad. Om man inte vill se alltför sunkig ut kan man istället lägga ner lite mer tid på håret (men utan att få det att se för överstylat ut) och hänga en trendig väska över axeln.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback