2013!
Det här året kommer jag att försöka fylla bloggen med lite mer av det jag
brinner för - Photoshop och fotografering. Framförallt det förstnämnda, då ni under min
helt nya kategori "Photoshop Skolan" kommer att kunna hitta både enkla och lite svårare turorials som
förhoppningsvist kommer att hjälpa er lyckas med Photoshop. Annars skriver jag också om
kändisar, mode, musik, mina katter, tatueringar osv. Det jag känner för helt enkelt. Dock
så slänger jag inte in inlägg på löpande band dagligen. De kommer när jag har tid.
Glöm inte att kolla in mina designer på studio94.fanfusion.org.
Tack för besöket, vi hörs! // xoxo Zara


•••••

Mot mörkare tider...

Rubriken kanske låter dyster - bra är det väl då att jag faktiskt inte menar vädret. Jag snackar naturligtvis om mitt ständigt omtalade hår. Det kommer nog inte direkt som en chock att jag ännu en gång planerar förändra det. Har varit blondin sedan början av året men nu har jag tröttnat och tänker gå tillbaka till brunt igen. Dock inte lika mörkt som jag hade på slutet av min förra period som brunett. Ska till min frisör kommande vecka för att boka tid.


Här kommer några bilder på färgen jag tänkt mig. Har haft den en gång tidigare så det blir ingen total nyhet.








Och sanningen bakom min planerade förändring är ju att jag faktiskt passar mycket bättre i mörkt hår. Har tyckt det hela tiden, men det har varit kul att provat på det blonda - då jag ändå testad alla andra normala hårfärger.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback