2013!
Det här året kommer jag att försöka fylla bloggen med lite mer av det jag
brinner för - Photoshop och fotografering. Framförallt det förstnämnda, då ni under min
helt nya kategori "Photoshop Skolan" kommer att kunna hitta både enkla och lite svårare turorials som
förhoppningsvist kommer att hjälpa er lyckas med Photoshop. Annars skriver jag också om
kändisar, mode, musik, mina katter, tatueringar osv. Det jag känner för helt enkelt. Dock
så slänger jag inte in inlägg på löpande band dagligen. De kommer när jag har tid.
Glöm inte att kolla in mina designer på studio94.fanfusion.org.
Tack för besöket, vi hörs! // xoxo Zara


•••••

Utmaningen: En hel veckas outfits

Sorry D att jag inte gjorde klart utmaningen igår. Blev för trött. Men iaf, här kommer gårdagens utmaning - bättre sent än aldrig, right? Försökte blanda med lite olika kändisar denna gång istället för att plöja alla Ashley Tisdale outfits. Enjoy!



Måndag
- Jag piffar upp den horribla Måndagen med en übergrym outfit - okej jag var tvungen att ha med Tizzlan någon dag. Tycks?



Tisdag
- Kristin Cavallari gör en stilren premiär i min blogg med dena somriga och enkla outfit. För vem äger inte ett par jeansshorts och ett vitt linne i sommarvärmen?



Onsdag
- Jag gör Onsdagen till en soft dag med Kristen Stewarts sköna style. Jeans, randig tröja, converse och svart hoodie - simplare blir det inte.



Torsdag
- Vanessa kan verkligen få en att gapa. Antingen av skräck eller av förundran. Men denna outfit blir det mitt sistnämnda. Jag bara ÄLSKAR långa koftor och med ett sött linne + slitna jeans och heels till blir det ett säkert kort.



Fredag
- Ignorera att det är Ashley Tisdale på bilden igen. Det här är en av mina favoritoutfits genom tiderna. Allting är så (ursäkta) förbannat genomtänkt. Vill ha!



Lördag
- Gråsvarta jeans eller leggings är en av mina absoluta favoriter. Avril Lavigne sportar dem tillsamans med en mönstrad topp och ett par söta heels med lagom hög klack. Passade henne när hon staplade full ut från klubben så det passar garanterat oss dödliga i vardagen.



Söndag
- Ashley Greene avslutar veckan både bekvämt och snyggt. Lång kofta (favorit i repris), enkelt linne, svarta jeans och ett par sandaler som matchar toppen. Perfekt!



Kommentarer
Postat av: Dea

Kan stolt meddela att jag har en sån tröja som kristen har. Asså den tjocka. Eller så är det en annan men på en bild när hon är vampyr har jag en sån. Hur som helst älskade jag alla kläder.

Supersnyggt!

Kram kram

2010-07-24 @ 01:04:29
URL: http://ooopss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback