2013!
Det här året kommer jag att försöka fylla bloggen med lite mer av det jag
brinner för - Photoshop och fotografering. Framförallt det förstnämnda, då ni under min
helt nya kategori "Photoshop Skolan" kommer att kunna hitta både enkla och lite svårare turorials som
förhoppningsvist kommer att hjälpa er lyckas med Photoshop. Annars skriver jag också om
kändisar, mode, musik, mina katter, tatueringar osv. Det jag känner för helt enkelt. Dock
så slänger jag inte in inlägg på löpande band dagligen. De kommer när jag har tid.
Glöm inte att kolla in mina designer på studio94.fanfusion.org.
Tack för besöket, vi hörs! // xoxo Zara


•••••

Utmaningen - 5 snygga frisyrer

Ny utmaning mellan mig och Dea. Eller inte ny egentligen, vi har haft en likadan en gång tidigare. Men vad gör man när man får idétorka. Iaf, till saken nu - Här kommer de 5 frisyrer jag valde ut, ej i inbördes ordning.



Kristen Stewart
- Jag är faktiskt ett stort fan av KStew's senaste frippa. Men jag måste även säga att jag blev rätt förvånad när hon gick och blekte håret. Det är inte blont, men ljusare är det allt. Och vi gillar't!



Ashley Tisdale
- Klart att jag inte kan driva en enda utmaning utan att blanda in Tizzlan. Det är bara att inse det - hennes stil är helt perfekt på alla sätt och vis. Den här frisyren var inte direkt någon besvikelse.



Jessica Szohr
- Satt och tänkte på vem från GG som äger det snyggaste svallet - och kom fram till att det måste vara Jessica Szohr. Extensions, I know. Men vem på den här listan förutom Kristen har inte det?



Ashley Greene
- Verkar som alla med en skön stil bär det fina namnet Ashley. Men ärligt talat, det här måste vara det allra snyggaste Twilight stjärnan toppat någonsin? Älskar det på alla sätt!



Lindsay Lohan
- En ung och fräsch Lindsay Lohan i ett underbart rött svall. Jag har alltid älskat rött hår, och av alla färger hon provat på så är det ju med det röda hon hör hemma. Och fatta att hon bara är ett år äldre än mig på de här bilderna. Advunsjuk någon?




Kommentarer
Postat av: dea

Superfina allihop (: Gillar det

kram kram

2010-07-22 @ 00:33:21
URL: http://ooopss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback