2013!
Det här året kommer jag att försöka fylla bloggen med lite mer av det jag
brinner för - Photoshop och fotografering. Framförallt det förstnämnda, då ni under min
helt nya kategori "Photoshop Skolan" kommer att kunna hitta både enkla och lite svårare turorials som
förhoppningsvist kommer att hjälpa er lyckas med Photoshop. Annars skriver jag också om
kändisar, mode, musik, mina katter, tatueringar osv. Det jag känner för helt enkelt. Dock
så slänger jag inte in inlägg på löpande band dagligen. De kommer när jag har tid.
Glöm inte att kolla in mina designer på studio94.fanfusion.org.
Tack för besöket, vi hörs! // xoxo Zara


•••••

Onsdag

Kom hem för drygt en halvtimme sen. Höll på i skolan mellan 08:30-11:15 idag. Dock var stadsbussen sen så jag kom typ 20 minuter efter att vi börjat. Iaf, vi fick våra datorer idag. De kommer att bli väl använda eftersom det är medialinjen. Har snackat ihop mig betydligt mer med klassen idag. Hur kul som helst att vidga sina vyer med nya kompisar som har samma intressen istället för grundskolan där man är bunden till resten av skiten från samma område. (Ok ta det inte personligt någon, lol.) Imorgon går vi 08:30-15:20 och på Fredag 09:30-15:20.

Ska dessutom göra något ihop med de andra årskurserna imorron, för att lära känna dem bättre. Haha, jag känner mig hur liten som helst med andra och tredjeringarna. Typ 'hej jag är 16'. Kan knappt vänta tills nästa år då man inte är minst längre. Anyway, håller ögonen öppna för intressanta killar också.

Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback