2013!
Det här året kommer jag att försöka fylla bloggen med lite mer av det jag
brinner för - Photoshop och fotografering. Framförallt det förstnämnda, då ni under min
helt nya kategori "Photoshop Skolan" kommer att kunna hitta både enkla och lite svårare turorials som
förhoppningsvist kommer att hjälpa er lyckas med Photoshop. Annars skriver jag också om
kändisar, mode, musik, mina katter, tatueringar osv. Det jag känner för helt enkelt. Dock
så slänger jag inte in inlägg på löpande band dagligen. De kommer när jag har tid.
Glöm inte att kolla in mina designer på studio94.fanfusion.org.
Tack för besöket, vi hörs! // xoxo Zara


•••••

Utmaningen - 10 topp frisyrer

Utmaning nummer två mellan mig och Dea. Denna gång handlade det om att ranka de tio allra snyggaste frisyrerna. Här nedan hittar ni mina favoriter. Jag börjar från plats nummer tio för att skapa lite spänning.




10. En relativt "dassig" blond frisyr med enkla naturliga lockar. Dessutom är det faktum att det är extensions inte så uppenbar som den kan bli annars.



9. En bild på Lindsay Lohan från 2005, då hon fortfarande var fräsch dvs. Jag gillar den här mörkbruna frisyren. Väldigt enkel då hon inte fixat alldeles för mycket med det. Kan dock påpeka att hårförlängningen kunde ha varit lite tjockare, för det är ju inte så att hon inte har råd. ;-)



8. Avril Lavigne i lagom långt svall och en jättefin blond färg. Älskar hur ovanligt bra hon dessutom bär upp en helt vanlig mittbena.



7. Kan en så snygg frisyr bli mycket enklare? Ljusare uppe på huvudet och lite mörkare i topparna. Ändå är det allra ljusaste inte alltför blekt. Det här var nog Kristen Stewart's höjdpunkt.



6. Söta söta söta blonda lockar. Det här är ingen frisyr man orkar lägga ner tid på hur ofta som helst, men när det väl kommer speciella tillfällen är det ändå ett perfekt val ifall man är ute efter en sockersöt look.



5. Det var vid den hät punkten jag började få beslutsångest över hur jag skulle fördela mina fem sista favoriter. Den här blond/brun slingade frisyren förtjänade helt klart en plats på den högst rankade delen av listan.



4. Är det bara jag som tycker det, eller är rött hår något av det finaste man kan ha? Ashlee Simpson's spikraka röda svall var så sanslöst perfekt att jag blev besviken när hon gick tillbaka till svart igen.



3. Fröken Tisdale är defenitivt snäppet rockigare i en mörk frisyr. Oftast har hon det utsläppt och lite lätt ruffsigt, men när hon dök upp på Perez Hilton's födelsedagsevent med denna grymma sidfläta tappade jag hakan. Mycket snyggare blir det inte.



2. Detta är helt klart en av mina absoluta favoriter. Hade verkligen problem att välja vilka av de två sista bilderna som skulle hamna först. Så ni kan typ räkna det som att jag gillar ettan och tvåan ungefär lika mycket. Denna frisyr brukar jag iaf apa av när jag har mitt korta hår.



1. Ni måste tro att jag är största Tisdale stalkern eller något, men Ashley's blonda lockar slår bäst på min tio i topp. Mixat med lite mörkare lockar (som ni kan se) så blir det en komplett festlook. Me like!



Kommentarer
Postat av: Dea

Båda av oss gilar lockar. OMG GLÖMDE KRISTEN!!! måste lägga in henne i alla hennes olika frisyrer.

Gillar också ashleys frisyrer.

KRAM

2010-04-26 @ 00:21:48
URL: http://ooopss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback