2013!
Det här året kommer jag att försöka fylla bloggen med lite mer av det jag
brinner för - Photoshop och fotografering. Framförallt det förstnämnda, då ni under min
helt nya kategori "Photoshop Skolan" kommer att kunna hitta både enkla och lite svårare turorials som
förhoppningsvist kommer att hjälpa er lyckas med Photoshop. Annars skriver jag också om
kändisar, mode, musik, mina katter, tatueringar osv. Det jag känner för helt enkelt. Dock
så slänger jag inte in inlägg på löpande band dagligen. De kommer när jag har tid.
Glöm inte att kolla in mina designer på studio94.fanfusion.org.
Tack för besöket, vi hörs! // xoxo Zara


•••••

Lite saker jag spanat in

Ingen sida slår Nelly.com när det gäller nätshopping. Drog ihop bilder på lite saker jag spanat in nyligen.





De här skorna bestämde jag att jag skulle ha redan när jag såg Ashley Tisdale bära ett par. Hittade dem på asos och bestämde mig för att köpa dem men sedan fick även nelly in dem på lagret. Guld! Ska beställa dem efter jag fyllt och de blir mina för 1395:- Notera att det är exakt samma som Tisdale's. (;





Är även rätt säker på att det är dessa jeans jag tänker beställa härnäst. Dock ska jag till gallerian på Söndag så jag tänker leta lite där först. Hittar jag inga där så blir det till att beställa dessa honeys för endast 395 spänn.





Den här såg jag för första gången för ganska så många veckor sedan. Blev rätt bitter när den försvann från sidan men nu är den tillbaka igen - och ännu bättre - den ligger på rean och kostar inte mer än 139 kronor(!!) Helt galet. Dock är jag rätt så osäker på hur ofta jag skulle använda en sådan stel klänning. Det får bli en funderare.





Har letat behändiga och stilrena väskor. Självklart så kollar jag alltid med nellt först. Hittade den här och blev kär direkt. Dessutom kostar den bara 199 kronor. Shit, vad är det med nelly?




Kommentarer
Postat av: Dea

Jättesnygga kläder. Älskar jeansen och väskan < 3

2010-04-22 @ 17:37:28
URL: http://ooopss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback